Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har lagt ett bud men tvivlar att hon släpper honom för 50k...Jag tror jag är för sen så får se om vi kan ta det efter hovis eller imorgon
Om @Elin_B budar så skippar jag såklart, men om ingen annan vill köpa så kan jag testa. Jag försöker dock hålla i mina hrc nu när det blivit konkurrens i SA![]()
Jag har lagt ett bud men tvivlar att hon släpper honom för 50k...
Ja racing är roligare just nu såklart. Får se om budgivningen kommer igång annars kanske hon kan ge ett pris hon kan tänka sig.Ok!
Jag tvekar lite för att buda då jag själv nyss fått denna nurecdez Lägre endurance men högre racing, och jag avlar egentligen bara mot racing.
Reservationspris är 250k.Ja racing är roligare just nu såklart. Får se om budgivningen kommer igång annars kanske hon kan ge ett pris hon kan tänka sig.
Var ser man det? Är han värd det tycker ni? Jag avlar i stort sett också bara för race nu när endurance är så trasigt.Reservationspris är 250k.
Var ser man det? Är han värd det tycker ni? Jag avlar i stort sett också bara för race nu när endurance är så trasigt.
Hen har skrivit i Ikula-chatten (alltså där man kan välja 'book an auctioneer') och då specifikt till Ikula vilket reservationspris som gäller. Antar att det egentligen inte är meningen att de som budar ska veta.Var ser man det? Är han värd det tycker ni? Jag avlar i stort sett också bara för race nu när endurance är så trasigt.
Japp han finns. Ska någon köpa den där är det nog mest för att "hålla de bra hingstarna för oss själva"Jag tänker att @Shaggy har den där superavkomman med skyhög race och ännu bättre distans, så det kanske inte finns tokmycket användning för honom hos oss...?
Håller tummarna att hon läker fort@Riru är här nu
och hästen är förhoppningsvis lagad. Hade hon inte rejsat som en idiot och helt synligt gjort något konstigt så hade min första gissning varit hovböld. Jag blev misstänksam när jag hittade ett konstigt hål i tån och klämde med visitertång. Hovslagaren trodde på ömhet av sömmen men det visade sig finnas en äcklig böld innanför det där hålet.
Fortfarande katastroffullt