Horsereality XV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså, jag fick ju köpa två fina trak-ston av @Meibla och lyckades äntligen rensa ut så jag kunde ta emot dem igår. Den ena hade ett föl med sig som idag lämnat mamman och som jag inte kan pensionera?! Så skumt. Det står att ett fel uppstått och att admins är meddelade men behöver jag kontakta någon ändå?

Alltså, jag fick ju köpa två fina trak-ston av @Meibla och lyckades äntligen rensa ut så jag kunde ta emot dem igår. Den ena hade ett föl med sig som idag lämnat mamman och som jag inte kan pensionera?! Så skumt. Det står att ett fel uppstått och att admins är meddelade men behöver jag kontakta någon ändå?
Sälj det till Deloryan på private trade för 1 hrc med namnet "retire".Det blir såna buggar ibland.

Nej oroande är det väl inte, är bara jag som är lite stressad att hitta andra bärare innan det kommer nya så vi förlorar dom generna :p
Så dom bytta alltså ut dom förut? Jag tyckte någon sagt (kommer inte ihåg om det var Delo själv, någon mod eller spelare, eller om jag inbillar mig..) att hästarna inte byttes ut i beta och det funkade ändå. Vilket skulle vara ett skäl till att byte av foundationhästar inte skulle behövas.
Jag kan inbilla mig .. :cautious::crazy::rofl: De kanske inte hann uppnå den åldern under beta, men jag har för mig att jag kommer ihåg prat om det iallafall.

Var det fölet som hette "Ret"? Jag pensionerade den redan när den föddes :)
Fast nu när jag tänker efter så köpte jag ett sto, med föl vid sidan, av någon här, och trots att fölet var på spa hos henne, så var den inte det hos mig..

Var det fölet som hette "Ret"? Jag pensionerade den redan när den föddes :)
Fast nu när jag tänker efter så köpte jag ett sto, med föl vid sidan, av någon här, och trots att fölet var på spa hos henne, så var den inte det hos mig..

Ja det var den. Såg Elins svar nu om att de blir opensionerade när man säljer, verkligen konstigt. Jag trodde fölet var pensionerat och hade bara plats till två hästar igår när jag köpte dem så jag blev urförvånad i morse när han stod där plötsligt ändå. Men Deloryan har köpt honom nu i alla fall.

Tänkte försöka jobba in lite fler VG hos mina traks och kollade hingstar på confo showerna. Den här var imponerande med hela 9VG. Sedan kollade jag stamtavlan :rofl: :crazy:

34641

Igår fick jag mig ett gott skratt. Jag skänker återigen iväg 2 miljoner HRC och ber de som ska ha pengarna att skicka mig en häst för 200.000HRC och ifall de saknar skräphäst som jag kan pensionera så skickar jag över en häst till dem. En person ville köra på alternativ två så jag skickar över hästen och får en trade tillbaka på 200.001HRC :rofl:

Igår fick jag mig ett gott skratt. Jag skänker återigen iväg 2 miljoner HRC och ber de som ska ha pengarna att skicka mig en häst för 200.000HRC och ifall de saknar skräphäst som jag kan pensionera så skickar jag över en häst till dem. En person ville köra på alternativ två så jag skickar över hästen och får en trade tillbaka på 200.001HRC :rofl:
Wow.... 🙄😳😂

DC titeln tappar ju lite tyngd i Afrika... Mina araber har iofs gått på närmare 87 poäng och vunnit en och annan DC även i Europa men jag tror att jag har vunnit en dc-titel varje gång jag anmält dem här. Det brukar vara 15-20 anmälda varav 10 är mina så inte så konstigt. Bara hrc och en FT än så länge tyvärr.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
69 194
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka