Kvar?Javisst!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kvar?Javisst!![]()
Lite gulligt ändåIgår fick jag mig ett gott skratt. Jag skänker återigen iväg 2 miljoner HRC och ber de som ska ha pengarna att skicka mig en häst för 200.000HRC och ifall de saknar skräphäst som jag kan pensionera så skickar jag över en häst till dem. En person ville köra på alternativ två så jag skickar över hästen och får en trade tillbaka på 200.001HRC![]()
Hade ju helt glömt av honom, så nästa sto som fölar ska nog få besöka honom sen om det går bra
Hade ju helt glömt av honom, så nästa sto som fölar ska nog få besöka honom sen om det går bra![]()
Afrika är lite tråkigt på det sättet. Jag är allt son oftast ensam på norman showerna tex. Traksen, shire o at har dock helt plötsligt fått en massa hästar nu så det blev lite roligareDC titeln tappar ju lite tyngd i Afrika... Mina araber har iofs gått på närmare 87 poäng och vunnit en och annan DC även i Europa men jag tror att jag har vunnit en dc-titel varje gång jag anmält dem här. Det brukar vara 15-20 anmälda varav 10 är mina så inte så konstigt. Bara hrc och en FT än så länge tyvärr.
Ja klabbarnas är jag oftast ensam i. Arabernas är jag tacksam för eftersom jag är i desperat behov av lite dp. Tävlingarna är dock helt sjukta, ibland är det inte ens tre starter i varje klass - dvs man är garanterat placerad om man startar.Afrika är lite tråkigt på det sättet. Jag är allt son oftast ensam på norman showerna tex. Traksen, shire o at har dock helt plötsligt fått en massa hästar nu så det blev lite roligare
Är du där alldeles precis nu kanske?
Nämen nu?![]()
Ja det har inte varit speciellt svårt att tjäna pengar här. Jag har slängt in halvtränade hästar och ändå fått placeringJa klabbarnas är jag oftast ensam i. Arabernas är jag tacksam för eftersom jag är i desperat behov av lite dp. Tävlingarna är dock helt sjukta, ibland är det inte ens tre starter i varje klass - dvs man är garanterat placerad om man startar.
Jättegulligt och jag köpte givetvis hästen utan diskussion. Skrattet var värt långt mer än den där HRCnLite gulligt ändå![]()
Är du där alldeles precis nu kanske?Är på resande fot igen och inte inne riktigt lika mycket som vanligt, men det ska nog alldeles säkert gå att få till en träff!
Jag gör lite annat samtidigt men har fortfarande ett öga här om du vill köraVar upptagen med veckans tacomiddag men ingen fara, vi får ta det vid annat tillfälle. Samma sak för vår del @Murray
Jag gör lite annat samtidigt men har fortfarande ett öga här om du vill köra![]()
Sin far upp i dagen kanske