Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, såg att någon muttrade över att Sane flyttat dit. Funderar på att följa efterFan jag borde kollat upp att AlmostSane också flyttat hit![]()
Du är så välkommen, här är varmt och skönt och även om hen är här så toppar mina hästar listorna och i arabernas conf show var det 16 anmälda med 11 minuter kvarHaha, såg att någon muttrade över att Sane flyttat dit. Funderar på att följa efter![]()
Tror det framförallt är GPnKan någon förklara varför det här stoet är så svårsålt. https://www.horsereality.com/horses/1006674/hilarous-charm jag har provat lågt pris halvhögt pris men hon verkar vara osäljbarär det confon det faller på?
Ah, det var GPn jag menadeTror det framförallt är GPn
Fan jag borde kollat upp att AlmostSane också flyttat hit![]()
Hmmm. Detta kan bli kul.Haha, såg att någon muttrade över att Sane flyttat dit. Funderar på att följa efter![]()
Bukemaffian tar över en hel kontinentHmmm. Detta kan bli kul.Vi kan flytta allihopa... Är nästan värt 1000 DP bara att se vad som händer...
![]()
Jaaa! Perfekt alltså!Bukemaffian tar över en hel kontinent![]()
Jag tror det, men ingen aning egentligen...Har Gypsy otestbar sabino(typ som AT och arab)? Kollade igenom resultatlistorna på körning och såg denna kissed-by-dawn
Har alla flyttat till afrika nu? Det är nästan så jag börjar sakna mina tävlingshästar![]()