Horsereality XV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Prestationsavlade quarterhingstar/hingstföl oavsett poäng är inte accepterade som DM längre om dom har mindre än 7VG.
Det här gör mig ännu mer irriterad på Quarteraveln och hur reininglotteriet påverkar rasen.

Haha, såg att någon muttrade över att Sane flyttat dit. Funderar på att följa efter :angel:
Du är så välkommen, här är varmt och skönt och även om hen är här så toppar mina hästar listorna och i arabernas conf show var det 16 anmälda med 11 minuter kvar 😅

Dåligt för mina tävlingsodds men lite konkurrens är alltid välkommet :)

34611

Jag menar... I Europa kommer man på typ 47:e plats med 94% :p

Jag har för övrigt läst att man tror att rabicano är relaterat till sabino, så jag undrar om inte alla raser som har testbar/otestbar sabino i spelet även har rabicano? Rab shires vore ju kul att se :D

Har alla flyttat till afrika nu? Det är nästan så jag börjar sakna mina tävlingshästar 😂🙈

Inte jag i alla fall! Fast jag hade en lång diskussion om det med min stackars make ikväll. Men har bestämt mig för att avvakta. 1000 DP är skitmycket för mig så jag sparar min gratisflytt tills nyhetens behag har lagt sig och folk har flyttat färdigt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
69 194
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka