Horsereality XV

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Riru jag tror jag ska sluta hoppas på en bra hingst efter Pinocchio nu. Denna blev sämre än den förra 🙈
https://www.horsereality.com/horses/1160601/
@Riru finns det möjlighet att dejta cavalier för hrc? :)

Men det kanske betyder att det finns chans till en riiiktigt bra avkomma om dom kan bli sådär åt andra hållet :D

Japp, han har dåliga simmare dock och jag tycker inte han efterlämnar något vidare. Men vill du prova så fr du självklart det! Är du kvar?

Jag ångrar att jag flyttade till Afrika. Konkurrensen är så liten att jag blir lat... Det är bara att håva in pengar ju. Men det ordnar nog snart upp sig får vi hoppas, annars flyttar jag tillbaka till Europa.

Den här växte upp idag förresten. Så vacker!
https://www.horsereality.com/horses/998200/695-4-8-0-diciembre

Antar att det kommer göra att folk flyttar då och då för att tjäna massa pengar under en tid och sedan flytta tillbaka "hem" :p

Jag fattar fortfarande inte riktigt det här med färger hehe.. Vad blir den här för färg?

Screenshot_20190809_091945_com.android.chrome.webp

Antar att det kommer göra att folk flyttar då och då för att tjäna massa pengar under en tid och sedan flytta tillbaka "hem" :p
Nja det kostar trots allt 1000 DP efter första flytten och när det jämnar ut sig lite populationsmässigt så blir det ju betydligt svårare att tjäna de där jättesummorna

Men det kanske betyder att det finns chans till en riiiktigt bra avkomma om dom kan bli sådär åt andra hållet :D

Japp, han har dåliga simmare dock och jag tycker inte han efterlämnar något vidare. Men vill du prova så fr du självklart det! Är du kvar?
Sant iofs, vi såg ju hur stoet blev. Men jag provar gärna Cavalier o ser vad han kan åstadkomma :) tror jag använde någon av dina andra i morse till ett annat sto

Sant iofs, vi såg ju hur stoet blev. Men jag provar gärna Cavalier o ser vad han kan åstadkomma :) tror jag använde någon av dina andra i morse till ett annat sto

Är du här nu?

Någon som vet hur många timmar det var för en HR månad? 32?
Är 4 månader kvar på första fölen på NL nu och jag känner mig så stressad över att hitta nya bärare med allt prat om att dom ska bytas ut snart. Har fortfarande inte sett något uttalande om att dom faktiskt ska byta foundationhästarna dock.

Är du här nu?

Är 4 månader kvar på första fölen på NL nu och jag känner mig så stressad över att hitta nya bärare med allt prat om att dom ska bytas ut snart. Har fortfarande inte sett något uttalande om att dom faktiskt ska byta foundationhästarna dock.

Japp, fixar grabben direkt :)

Är du här nu?

Jag tror det är mest önsketänkade från spelarna. Jag har inte sett något från Delo m team själv som tyder att detta är på gång nu.

Finns det möjlighet till Limarus-dejt?

Är du här nu?

Nu är jag här en liten stund. Påväg till affären med ungarna så du kanske kan hojta på discord när du är inne. Ser nog det där innan jag ser här

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
69 194
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka