Är redo om du är! Kom på att jag gärna gör ett nytt försök med Fake It också, orkar inte leta nya hingstar![]()
Nu är jag här en stund
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är redo om du är! Kom på att jag gärna gör ett nytt försök med Fake It också, orkar inte leta nya hingstar![]()
Oj, visste ni att det hade fötts en trak med VG canter? Det hade gått mig helt obemärkt förbi.
Var är den obligatoriska länken?Oj, visste ni att det hade fötts en trak med VG canter? Det hade gått mig helt obemärkt förbi.
S-A har ökat med 10 sidor hästar sedan igår. Mer är det inte (Europa har ökat med 12 antagligen föl)Jag hoppas faktiskt att folk börjar flytta hit så det går att ställa ut hästar utan att behöva fylla upp alla tio platser själv. Men ser redan nu att det ökatVill dock inte ha något nytt Europa
![]()
https://www.horsereality.com/horses/1143191/foal-doe-1143191Var är den obligatoriska länken?![]()
Klicka in på ditt namn och välj settings.Jag vill flytta men hur fasen gör man?![]()
Du går in under settings sen är det bara att välja vart du ska flyttaJag vill flytta men hur fasen gör man?![]()
Du går in under settings sen är det bara att välja vart du ska flytta![]()
Men det är ju bara just när man flyttar? Alltså man måste ta flyget en gång för att komma till sin nya kontinent, men sedan är allt som vanligt? Det var väl bara för att man inte skulle bli ofrivilligt flyttad om man råkar vara i NA för att fånga mustanger samtidigt som man vill flytta från Europa till Asien (eller vadsomhelst)? Fattade jag det som...Varifrån flyttade du och vart flyttade du?
Som jag fattat det så måste man alltså resa efter sin gård när man flyttat för att kunna träna och tävla sina hästar. Superknäppt tycker jag. Jag menar, hur många kommer flytta ofta, med tanke på priset? Tycker man borde flytta med sin gård.
Gå in på settingsJag vill flytta men hur fasen gör man?![]()