Horsereality XV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag som just slösat bort nästan alla mina miljoner på DP. Jag lär ju inte kunna tjäna tillbaka dom nu :p

Edit. Dags att börja klicka på ridskolan 🙃

Jag hoppas faktiskt att folk börjar flytta hit så det går att ställa ut hästar utan att behöva fylla upp alla tio platser själv. Men ser redan nu att det ökat :D Vill dock inte ha något nytt Europa:angel:

Jag hoppas faktiskt att folk börjar flytta hit så det går att ställa ut hästar utan att behöva fylla upp alla tio platser själv. Men ser redan nu att det ökat :D Vill dock inte ha något nytt Europa:angel:
S-A har ökat med 10 sidor hästar sedan igår. Mer är det inte (Europa har ökat med 12 antagligen föl)

Jag tror jag fortsätter kämpa på i Europa. Det går ändå hyfsat för mina hästar på tävlingar och det är roligt att vinna i hård konkurrens även om det blir mer sällan då. Men jag har inte bestämt mig helt.

Varifrån flyttade du och vart flyttade du?

Som jag fattat det så måste man alltså resa efter sin gård när man flyttat för att kunna träna och tävla sina hästar. Superknäppt tycker jag. Jag menar, hur många kommer flytta ofta, med tanke på priset? Tycker man borde flytta med sin gård.

Varifrån flyttade du och vart flyttade du?

Som jag fattat det så måste man alltså resa efter sin gård när man flyttat för att kunna träna och tävla sina hästar. Superknäppt tycker jag. Jag menar, hur många kommer flytta ofta, med tanke på priset? Tycker man borde flytta med sin gård.
Men det är ju bara just när man flyttar? Alltså man måste ta flyget en gång för att komma till sin nya kontinent, men sedan är allt som vanligt? Det var väl bara för att man inte skulle bli ofrivilligt flyttad om man råkar vara i NA för att fånga mustanger samtidigt som man vill flytta från Europa till Asien (eller vadsomhelst)? Fattade jag det som...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
69 194
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka