Horsereality XV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Någon som är sugen på någon trakehner? Jag har ännu fler men vill vänta och se vad för föl dom får..
34541

Foundationhästarna är snart uppe på 25 år. Undrar om de kommer att dö snart och ifall planen är att ersätta dem. Tycker väl inte riktigt att det finns anledning till det? Möjligtvis att alla NIB-avlare börjar få ont om material.

Stöööön, jag rensar och rensar och kommer ingen vart för det föds föl hela tiden.:laugh::grin:

Dessutom är jag så velig. Hade bestämt mig att pensionera den allra första hästen jag köpte i HR, ett arabsto (jag avlar inte araber) som tävlat mycket i endurance men som inte vinner längre. Hon är snart 20 år och så fin men jag hade verkligen bestämt mig. Tills jag vaknade i morse och hon tydligen läst mina tanka för i natt vann hon så klart första pris och jag kan inte med att skicka iväg henne - hon säger ju till mig att hon vill stanna liksom. Precis som Snowman ni vet (missa inte den dokumentären på Netflix förresten).

Förresten så vet jag inte hur jag ska göra med alla bra hingstföl. Jag menar bra men inte wow. Hur väljer ni vilka hingstar som får vara kvar?

Stöööön, jag rensar och rensar och kommer ingen vart för det föds föl hela tiden.:laugh::grin:

Dessutom är jag så velig. Hade bestämt mig att pensionera den allra första hästen jag köpte i HR, ett arabsto (jag avlar inte araber) som tävlat mycket i endurance men som inte vinner längre. Hon är snart 20 år och så fin men jag hade verkligen bestämt mig. Tills jag vaknade i morse och hon tydligen läst mina tanka för i natt vann hon så klart första pris och jag kan inte med att skicka iväg henne - hon säger ju till mig att hon vill stanna liksom. Precis som Snowman ni vet (missa inte den dokumentären på Netflix förresten).

Förresten så vet jag inte hur jag ska göra med alla bra hingstföl. Jag menar bra men inte wow. Hur väljer ni vilka hingstar som får vara kvar?
Jag brukar bestämma mig för att spara de som är bra men inte wow. Det finns ju fortfarande inte så många bra hingstar till HRC-pris liksom så jag tänker att det måste finnas en plats för de med typ 266-269 i dressyr-gp också. Men sen när det dyker upp nån fin häst så är det alltid de där bra hingstarna som åker till Gisela 🤣

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
69 194
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka