Horsereality XV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varifrån flyttade du och vart flyttade du?

Som jag fattat det så måste man alltså resa efter sin gård när man flyttat för att kunna träna och tävla sina hästar. Superknäppt tycker jag. Jag menar, hur många kommer flytta ofta, med tanke på priset? Tycker man borde flytta med sin gård.
Man själv måste flyga efter till kontinenten man flyttat :) Men sen blir man kvar där. Så inget mer flängande :)

Men det är ju bara just när man flyttar? Alltså man måste ta flyget en gång för att komma till sin nya kontinent, men sedan är allt som vanligt? Det var väl bara för att man inte skulle bli ofrivilligt flyttad om man råkar vara i NA för att fånga mustanger samtidigt som man vill flytta från Europa till Asien (eller vadsomhelst)? Fattade jag det som...

Jo det är klart. Tänker mest att jag inte kan komma på någon anledning till att man plötsligt får ett akut behov att flytta sin gård till en annan kontinent medan man är ute och fångar mustanger. Men folk är väl lite mer spontana än jag helt enkelt haha.

Jo det är klart. Tänker mest att jag inte kan komma på någon anledning till att man plötsligt får ett akut behov att flytta sin gård till en annan kontinent medan man är ute och fångar mustanger. Men folk är väl lite mer spontana än jag helt enkelt haha.
Ja, alltså. Jag är inte heller riktigt sådär spontan... Men det var Deloryans motivering, vad jag förstod. :rofl:

34576

Jag avvaktar lite tror jag :p

Jag har gjort en hård rensning, alla dessa ska bort bara stona fått sina föl. Säg till om någon av er vill ha.
Screenshot_20190809-055123.webp

Tror det måste vara Nelaria som nedärver G+galopp, av någon konstig anledning med tanke på hennes confo :laugh:
Har fått ett till föl i mitt rabicanoprojekt med G+gallopp atstar-ggallop-rc
Jag har haft den tanke jag också men egentligen är jag inte så förvånad. De foundations med bäst exteriör verkar ha rätt svagt på både C och G så logiskt är väl att styrkan där kan hittas hos de halta och lytta. Antaglien är det för att göra det svårare.
Kom på en sak. Kan vi ta den där daten med Limarus (G+ daten)

Jag har haft den tanke jag också men egentligen är jag inte så förvånad. De foundations med bäst exteriör verkar ha rätt svagt på både C och G så logiskt är väl att styrkan där kan hittas hos de halta och lytta. Antaglien är det för att göra det svårare.
Kom på en sak. Kan vi ta den där daten med Limarus (G+ daten)

Självklart! Jag hade fått för mig att det var klart redan, sorry :o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
69 194
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka