Horsereality XV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag berättade ju om att jag budat på ett sto med föl (från en säljare med dyyyra och guldfärgade hästar). Stoet var inget att spara på men fölet var CR TO med 88-88-90 för dressyr och 3 VG. Jag skickade in ett bud på 75 000 (utropspris var 50') innan jag såg på säljarens profil att hen bara accepterar DP-offers.

Mitt bud har dock legat kvar (1 veckas auktion) så upptäckte jag igår att fölet blivit avvant, vilket resulterade i att mitt bud låg kvar på mammahäst som var tämligen värdelös :( I ett desperat försök att slippa bli med häst jag inte ville ha skickade jag ett mycket ödmjukt och ursäktande meddelande till säljaren och undrade om hon kunde dra tillbaka auktionen eftersom det var fölet jag hade budat på egentligen.

Inatt drog hon tillbaka auktionen och skickade över fölet på private trade :love:

https://www.horsereality.com/horses/1071108/foal-doe-1071108

Hjälp, köpte ett billigt trakehnerstoföl som i och för sig har ett A på gallop men annars har riktigt fina siffror men i går fick hon en BLÅ rosett på conformation showen, dvs 3:rd premium! :crazy: Frågan är om det var en slump man kan bortse ifrån eller en hint om vad hon faktiskt bär med sig? Hon är ställd 16 ggr och har två first premium så jag trodde hon skulle vara nära en stjärna men nu vet jag inte riktigt....?
Har aldrig råkat ut för en blå rosett förut. Hur hade ni tänkt? Jag hade ju alltså tänkt avla på henne.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
69 194
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka