Horsereality XV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag rycktes med i den där flaxenhysterin som pågår i trakehnerkanalen på discord. Jag har inte läst jättenoga men som jag förstod det så är Opal, Phantom Menace och Double Ace konfirmerade bärare och stark misstanke om Lady. Även misstänkta/möjliga: Chrome, Allura, Tornado, Fortuna och Zorro.

Jag har pensionerat min Double Ace-hingst men har strån sparade. Har ett Double Ace-barnbarn med Ee jag tänkte testa och har köpt på mig ett flaxbärarföl.

Hoppas på en lika bra men gul den här gången då! :D

Jag fick för övrigt ”tredje gången gillt”-fölet efter Edonis nu. Funkade med GP:n, men sämsta exteriören av alla (1 VG, 2 A :down:). Men med 91, 95, 92 i dressyr kan det vara så att hon får sparas ändå. :p
https://www.horsereality.com/horses/1102301/foal-doe-1102301
Tack! Jag hoppas också på det, men det kommer ju knappast att hända... :cautious:

Men vad är det med confon?! :down: Men fina siffror! :up:

Tack! Jag hoppas också på det, men det kommer ju knappast att hända... :cautious:

Men vad är det med confon?! :down: Men fina siffror! :up:
Det är ju troligtvis mest stoet, hon har ju ett A själv. Dock 4 VG också, vilket ju kunde få påverka lite... :cautious: A nummer två var på en plats där ett helsyskon fick VG, så är väl lite ojämnt där bakom. Får bli hingstbyte nu i alla fall så får vi se om det går att rädda confon! :D

@Shaggy Fick just ett hingstföl efter Cuervo. Inte alls dåligt, 3VG och 86,80,83 för dressyr! Meeeen. Jag skulle gärna vilja ha ett sto... Får jag prova igen? :)

Senast ändrad:
Hingstreklam! https://www.horsereality.com/horses/1102412/
GP725 6:2+4 84.25 i confo score 😁 End320 Rac312 Rei306
Screenshot_20190726-111347.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
69 194
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka