Horsereality XV

Status
Stängd för vidare inlägg.
33775

Nu ska jag ut o hänga lite med den här filuren :love:

Tack @Trott, jag vet :love:

Hur tänker ni med premium nu? Egentligen tycker jag det är för dyrt när jag bara har 62 hästar men nu när jag börjat jobbat igen så är det sååå smidigt att sköta om alla med ett klick och sedan slänga in dem på tävlingar och shower innan jobbet. Har svårt att spela på jobbet men kan ibland hinna slänga in på tävlingar. Men att lägga så mycket DP/pengar på det och så funkar det kanske inte om man har en häst för mycket liksom, det känns inte så kul.

Hur tänker ni med premium nu? Egentligen tycker jag det är för dyrt när jag bara har 62 hästar men nu när jag börjat jobbat igen så är det sååå smidigt att sköta om alla med ett klick och sedan slänga in dem på tävlingar och shower innan jobbet. Har svårt att spela på jobbet men kan ibland hinna slänga in på tävlingar. Men att lägga så mycket DP/pengar på det och så funkar det kanske inte om man har en häst för mycket liksom, det känns inte så kul.
Jag har det, och kommer att fortsätta också. Det kommer med all sannolikhet inte att vara att det inte funkar direkt om man har en häst för mycket utan att det är någon viss procent för mycket. Tycker som sagt också att det är bra att det inte funkar för de där med 1000 hästar för mycket...
Edit: Hur många gånger kan man få in frasen ”för mycket” i ett enda inlägg? :rofl:

Jag har det inte, men så har jag inte suupermånga hästar heller. Tycker iofs att det är rätt segt att pyssla om dom och även om jag är hemma med barn så är det sällan före kvällen när kidsen sover som jag hinner sköta om dem så det blir ju inte jättemycket tävlat. Hade jag kommit upp i tillräckligt boxantal och kanske drog in dp på betäckningar skulle jag nog tänka annorlunda men nu går mina surt förvärvade fickpengar till extra boxar för det är framför allt det jag behöver.

Lite irriterande att de inte annonserat om det. Jag köpte dp sent igår kväll.. Var ju lagom kul att upptäcka att dom hade rea idag :(
Förstår det. Om det kan trösta lite så har jag aldrig sett i något spel att man förvarnat om en REA för att inte riskera planering.

Lite irriterande att de inte annonserat om det. Jag köpte dp sent igår kväll.. Var ju lagom kul att upptäcka att dom hade rea idag :(
Förstår det. Om det kan trösta lite så har jag aldrig sett i något spel att man förvarnat om en REA för att inte riskera planering.
Förstår ju att det är surt, och jag hade samma tanke, men insåg sen att då blir det samma sak för de som köpte precis innan de annonserade om det... Och man får väl helt enkelt se det som vilket butiksköp som helst, de sätter sällan ut skyltar som sängar att ”det här plagget kommer reas ut nästa vecka”, det funkar ju liksom inte så.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
69 194
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka