Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Riru har du sett den här rabicano araben?
https://www.horsereality.com/horses/899586/dahabu-al-harir
kommer ändras till endast DP så småningom
Visa bifogad fil 31927
Hilfe!
När hände detta?
Måste ta tag i detta, kommer troligen sluta spela annars av allt groomande och tränande.
@Mulles_matte Borde kunna finnas någon för dig där (om du vill ha fler ston), måste bara hitta en dag när jag kan gå igenom
@Riru & @Pandasmamma nu är jag här igen
@iiantazie Poker Face finns på private trade till dig. Det har varit så mycket under midsommar så vet inte riktigt när fölis flyttade ut, sorry om du fått vänta. Skrik om hon är för dyr![]()
Tack så mycketJag har också varit på latsidan när det gäller att pensionera
Mango finns för hrc nu!
Tack@iiantazie Poker Face finns på private trade till dig. Det har varit så mycket under midsommar så vet inte riktigt när fölis flyttade ut, sorry om du fått vänta. Skrik om hon är för dyr![]()
Ligger dom offentligt? Har två tomma platser om du vill ha dom uppstallade någon dag tills du gått igenom och rensatÄr en på discord som ska sälja två cobstoföl som jag vill haaa
Men jag har 32 hästar för mycket.
Please please lägg in i studbook, vill hitta tillbaka till honom sen!Någon fick bli vuxen lite sådär snabbtnart-cheapspark
Ligger dom offentligt? Har två tomma platser om du vill ha dom uppstallade någon dag tills du gått igenom och rensat![]()
Please please lägg in i studbook, vill hitta tillbaka till honom sen!
Haha okej. Annars be den att reservera till mig. Har ett par skitföl som ska iväg ändå om dom lämnar mamman om någon dag, så jag kan nog skapa plats (är nästan sugen att hiva ut alla stona, blir bara skitföl nu för tidenTror inte dom gjorde det, en var nog tom fortfarande vid sidan av mamma. Så dina platser fylls nog upp tills dom läggs ut kanske![]()
Haha okej. Annars be den att reservera till mig. Har ett par skitföl som ska iväg ändå om dom lämnar mamman om någon dag, så jag kan nog skapa plats (är nästan sugen att hiva ut alla stona, blir bara skitföl nu för tiden)
Apropå Normans, jag hitta den här på foundation häromdan
https://www.horsereality.com/horses/960613/trudy
Njae, tror tyvärr inte detVill du sälja?![]()
Nä men absolut, jag hjälper gärna ed stallplats. Jag får ju hrc pris så ofta på dina hingstar så nått kan jag bjuda igen påJag skulle ju egentligen inte hårdrensa och hålla mig under gränsen blabla för att ta det lugnt och chilla osv men vill du göra detta för mig så ska jag försöka få tummen ur.. Kommer nog ryka en drös araber, ATs och Knabbar.
Njae, tror tyvärr inte detinte just nu iaf. men det borde ju inte vara helt hopplöst att hitta samma kombination i afrika
![]()