Horsereality XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tror det är "såhär mycket mat/vatten är kvar" så vill du bara rykta och mocka tror jag det fungerar. Jag resonerar som så att det är inte om det är fem eller tre knappar som är problemet utan att man måste trycka på dem alls.

Ok!
Jovisst jag föredrar ju ännu hellre att inte klicka alls jag med.

Fick 4 trakehnerföl idag, inte en enda var nåt att ha... Den största besvikelsen (för att jag hade stora förhoppningar) var denna:
https://www.horsereality.com/horses/969410/
Alltså, 95 på agility och 96 på balance... Men bara 82 på strength, där föräldrarna har 88 och 87. :cautious: Dessutom lyckas fölet på nåt jäkla vänster få A på shoulders, där båda föräldrarna har G+...

@Iamia Fölet är efter Edonis, och med tanke på ovanstående MÅSTE ju det här ha varit rejäl otur, så tror det kan vara värt ett nytt försök?

Fick 4 trakehnerföl idag, inte en enda var nåt att ha... Den största besvikelsen (för att jag hade stora förhoppningar) var denna:
https://www.horsereality.com/horses/969410/
Alltså, 95 på agility och 96 på balance... Men bara 82 på strength, där föräldrarna har 88 och 87. :cautious: Dessutom lyckas fölet på nåt jäkla vänster få A på shoulders, där båda föräldrarna har G+...

@Iamia Fölet är efter Edonis, och med tanke på ovanstående MÅSTE ju det här ha varit rejäl otur, så tror det kan vara värt ett nytt försök?
Meeen. 82?! :cautious: Är du där, annars får vi prova senare? (Är inte inne jättemycket just nu p g a resa.)

Meeen. 82?! :cautious: Är du där, annars får vi prova senare? (Är inte inne jättemycket just nu p g a resa.)
Eller hur?! Vad som helst från 85 och uppåt hade ju varit okej, men fan inte 82. Och fan inte A på shoulders (gallop kan jag acceptera, eftersom stoet har A där). Men lika bra att allt dåligt kommer på samma föl, så kanske nästa kan bli bra. :rofl:

Jag är inne nu och lär vara ett tag framåt, så bara att du hojtar när du har tid. :)

Eller hur?! Vad som helst från 85 och uppåt hade ju varit okej, men fan inte 82. Och fan inte A på shoulders (gallop kan jag acceptera, eftersom stoet har A där). Men lika bra att allt dåligt kommer på samma föl, så kanske nästa kan bli bra. :rofl:

Jag är inne nu och lär vara ett tag framåt, så bara att du hojtar när du har tid. :)
Här är jag! :D

Jag behöver rensa bland mina trakehner men vet inte riktigt hur/var jag ska börja. Har på tok för många hästar med Average pga en knäpp idé jag hade om att avla upp GP så nu sitter jag med en hög skithästar som jag inte har någon användning för :( . Funderar på att helt byta ras just nu men jag vet inte till vad :confused:, gillar utseendet på traekhnerna bäst..
Någon som har lust att titta igenom lite snabbt och säga om nån är värd att satsa på mot hoppning :)

Senast ändrad:
Jag behöver rensa bland mina trakehner men vet inte riktigt hur/var jag ska börja. Har på tok för många hästar med Average pga en knäpp idé jag hade om att avla upp GP så nu sitter jag med en hög skithästar som jag inte har någon användning för :( . Funderar på att helt byta ras just nu men jag vet inte till vad :confused:, gillar utseendet på traekhnerna bäst..
Någon som har lust att titta igenom lite snabbt och säga om nån är värd att satsa på mot hoppning :)
Jag hade nog gjort såhär:
1) Släng ut alla med 2 eller fler A:n.
2) Bestäm en gren att satsa på.
3) Räkna ihop gren-GPt på alla hästar som är kvar.
4) Behåll de bästa.
5) Klart! :D

Är det någon mer som har klister i uppkopplingen? Det går lika långsamt som när det var som värst :crazy:
och nu fick jag felmeddelande att det inte går att komma åt servern

Jag hade nog gjort såhär:
1) Släng ut alla med 2 eller fler A:n.
2) Bestäm en gren att satsa på.
3) Räkna ihop gren-GPt på alla hästar som är kvar.
4) Behåll de bästa.
5) Klart! :D
Tack :), det är nog något sånt jag får göra, lättare att få tummen ur när någon annan skriver vad man ska göra :p

Meh här kommer man tillbaka efter härligt midsommarledigt och vill kolla om man fått något roligt föl, så är spelet supersegt :wtf: Får flashbacks till hur det var förr ju :D

God kväll alla! Jag undrar om man skulle kunna få Bukerabatt på följande hingstar när tillfälle ges (ingen brådska alls):

@Murray,ett sto till Rythm of sound och ett till Whydah

@Elin_B, två ston som jag skulle vilja testa med Meraxes

@Iamia , ett sto till Echo

:bow: :bow: :bow:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 885
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 151
Senast: Laa
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka