Horsereality XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ingen som har ett trakehnersto, med vettig confo och bra dressyrstats till salu? Alla mina senaste föl har varit ganska dåliga, så jag tror jag behöver nytt avelsmaterial :/

Ingen som har ett trakehnersto, med vettig confo och bra dressyrstats till salu? Alla mina senaste föl har varit ganska dåliga, så jag tror jag behöver nytt avelsmaterial :/
Vad räknar du som bra dressyrstats? Jag behöver rensa, men kom aldrig så långt idag, så fullt möjligt att jag har nåt sånt. :)

31927

Hilfe!
När hände detta? :eek:🙈
Måste ta tag i detta, kommer troligen sluta spela annars av allt groomande och tränande.

@Mulles_matte Borde kunna finnas någon för dig där (om du vill ha fler ston), måste bara hitta en dag när jag kan gå igenom :)
@Riru & @Pandasmamma nu är jag här igen :)
@iiantazie Poker Face finns på private trade till dig. Det har varit så mycket under midsommar så vet inte riktigt när fölis flyttade ut, sorry om du fått vänta. Skrik om hon är för dyr :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 885
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 151
Senast: Laa
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka