Horsereality XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Trott Jag drog tillbaka mitt intresse för dom där fölen, känner att jag inte orkar ta tag i att rensa :p Men tack ändå för att du erbjöd plats!

Jag kommer inte in i spelet förresten, någon annan?

Blir alldeles matt av att rensa och måste göra något annat nu men Regal Empress + stoföl är up for grab, om någon vill ha. En arabtös Fellah också när fölet flyttat ut.

Fö ser jag gärna att alla ni som köper/köpt hästar för billig peng från mig pensionerar hellre än säljer hästarna sen eller säljer vidare inom Buke. Absolut inget tvång/måste men en önskan :)

Nu får jag väl skämmas lite men jag måste ju fråga annars kommer jag inte kunna lägga in något i studbook.
Alltså exakt vart ska jag klistra in? Ska hela confotexten markeras och "klistras över"? Eller ska jag markera någon speciell kolumn och klistra in och allt hamnar på rätt ställe då? I "paste your horse info".
Samma när det ska kopieras från output och klistras in på rätt rad, ska jag markera hela raden för confo eller bara klicka på första kolumnen i där eller var då? :p

Nu får jag väl skämmas lite men jag måste ju fråga annars kommer jag inte kunna lägga in något i studbook.
Alltså exakt vart ska jag klistra in? Ska hela confotexten markeras och "klistras över"? Eller ska jag markera någon speciell kolumn och klistra in och allt hamnar på rätt ställe då? I "paste your horse info".
Samma när det ska kopieras från output och klistras in på rätt rad, ska jag markera hela raden för confo eller bara klicka på första kolumnen i där eller var då? :p
Inte skämmas :D
Har du kikat på info-fliken? Där finns bild på vad du ska markera gällande GP/breeders advice och confo. Sedan ställer du dig bara på accelaration resp walk under input och klistrar in (och skriver över det nuvarande).
När du ska kopiera output till själva studbooken/hingsten/rasen kopierar du hela raden för confo och klistrar in (enbart värden) på tom rad under confo resp GP.
Jag finns på discorden om du behöver snabba svar :)

Inte skämmas :D
Har du kikat på info-fliken? Där finns bild på vad du ska markera gällande GP/breeders advice och confo. Sedan ställer du dig bara på accelaration resp walk under input och klistrar in (och skriver över det nuvarande).
När du ska kopiera output till själva studbooken/hingsten/rasen kopierar du hela raden för confo och klistrar in (enbart värden) på tom rad under confo resp GP.
Jag finns på discorden om du behöver snabba svar :)

Har läst den hur många gånger som helst men fattar ändå inte :p
Men nu när du säger att det är Acceleration och Walk jag ska klicka på och klistra in så gör det nog saken lättare:laugh: Ska prova.

@Iamia Får jag låna Muninn för HRC till ett sto igen?
Fick det här fölet; 620 i GP men bara 3 VG (som stoet har) och NOLL färg, bortsett från ett garanterat SW1, känns som att det finns alla möjligheter till ett ännu bättre föl, så gör gärna om den kombinationen. :D

Har läst den hur många gånger som helst men fattar ändå inte :p
Men nu när du säger att det är Acceleration och Walk jag ska klicka på och klistra in så gör det nog saken lättare:laugh: Ska prova.
Om du står på den raden/kolumnen som acc och walk är i så hamnar resterande på rätt plats när du klistrar in. :)

Discorden verkar inte funka men du kan skriva privat här så kan jag försöker jag hjälpa dig så fort som möjligt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 885
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 151
Senast: Laa
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka