Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Trakehner:
Bella Donna, GP 727, 85-91-88, 2 VG 1 A
https://www.horsereality.com/horses/930822/bella-donna
Vad var det du hette i spelet nu igen?Jag vill gärna ha Bella Donna!![]()
Inte skämmasNu får jag väl skämmas lite men jag måste ju fråga annars kommer jag inte kunna lägga in något i studbook.
Alltså exakt vart ska jag klistra in? Ska hela confotexten markeras och "klistras över"? Eller ska jag markera någon speciell kolumn och klistra in och allt hamnar på rätt ställe då? I "paste your horse info".
Samma när det ska kopieras från output och klistras in på rätt rad, ska jag markera hela raden för confo eller bara klicka på första kolumnen i där eller var då?![]()
Inte skämmas
Har du kikat på info-fliken? Där finns bild på vad du ska markera gällande GP/breeders advice och confo. Sedan ställer du dig bara på accelaration resp walk under input och klistrar in (och skriver över det nuvarande).
När du ska kopiera output till själva studbooken/hingsten/rasen kopierar du hela raden för confo och klistrar in (enbart värden) på tom rad under confo resp GP.
Jag finns på discorden om du behöver snabba svar![]()
Om du står på den raden/kolumnen som acc och walk är i så hamnar resterande på rätt plats när du klistrar in.Har läst den hur många gånger som helst men fattar ändå inte
Men nu när du säger att det är Acceleration och Walk jag ska klicka på och klistra in så gör det nog saken lättareSka prova.
Kunde inte kommit lägligareNu hade Care for all-knappen införts för premium
Och en knab-flaxbärare Paola (stoföl)
Det blir definitivt premium imorgon (idag har jag ju redan skött enligt plan)Nu hade Care for all-knappen införts för premium