Horsereality XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hm. En tanke, kan det vara idé att ha en sida i vårt stud-dokument med användarlistan? Dvs Bukenamn och HR-namn? Lättare att alltid ha en uppdaterad lista tillgänglig då, eventuellt att vi även har med raser där också.

Superbra idé, jag har en egen fusklapp med folks namn haha. Dessutom kan vi ju se till att alla uppdaterar sina raser, mina stämmer inte alls längre.

Är det bara jag som riktigt dåliga föl nu? Alla föl senaste veckan har varit sämre än båda sina föräldrar när det gäller både gp och dressyrstats :(

Är det bara jag som riktigt dåliga föl nu? Alla föl senaste veckan har varit sämre än båda sina föräldrar när det gäller både gp och dressyrstats :(
Jag har fått så mycket skräp den senaste veckan så det känts hopplöst. Nu har det dock trillat in några trevliga små varelser så jag hoppas den där perioden är över för tillfället

Nu är folk ASARGA i discorden (A-T) över att care for all endast är för Premium. Tror de att spelet är magiskt och spottar ur sig pengar för utveckling serverutrymme osv osv?

Nu är folk ASARGA i discorden (A-T) över att care for all endast är för Premium. Tror de att spelet är magiskt och spottar ur sig pengar för utveckling serverutrymme osv osv?
Haha men orka. Jag tycker det är fullt rimligt, spelet ska ju vara så verkligt som möjligt - inte fan är det gratis att ha nån som tar hand om hästarna åt en. :D Och betalar man inte får man göra det själv, och det är väl rätt rimligt att det tar tid att ta hand om 100 hästar... Jag tänker dessutom att det är ett rätt rimligt sätt för att få folk att hålla hästantalet nere, varför ska inte spelet vara lite tidskrävande, liksom?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 885
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 151
Senast: Laa
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka