Snabbtitten över! Får försöka senare då.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snabbtitten över! Får försöka senare då.
@inverterad skulle det gå att få lite rabatt på Invers Theseus? Pretty please?
Jag har två ston jag ska betäcka.
@Pandasmamma - samma fråga fast för Ready Player One och bara ett sto där.
Nu går jättebra. TackSjälvklart! Nu?
Japp. TackHär nu om det funkar?
@crazyrabbitlady,här nu för Ready player one?
@inverterad skulle det gå att få lite rabatt på Invers Theseus? Pretty please?
Jag har två ston jag ska betäcka.
@Pandasmamma - samma fråga fast för Ready Player One och bara ett sto där.
Japp. Tack![]()
Hm. En tanke, kan det vara idé att ha en sida i vårt stud-dokument med användarlistan? Dvs Bukenamn och HR-namn? Lättare att alltid ha en uppdaterad lista tillgänglig då, eventuellt att vi även har med raser där också.
Jag är här nu
Är det bara jag som riktigt dåliga föl nu? Alla föl senaste veckan har varit sämre än båda sina föräldrar när det gäller både gp och dressyrstats![]()
Jag har fått så mycket skräp den senaste veckan så det känts hopplöst. Nu har det dock trillat in några trevliga små varelser så jag hoppas den där perioden är över för tillfälletÄr det bara jag som riktigt dåliga föl nu? Alla föl senaste veckan har varit sämre än båda sina föräldrar när det gäller både gp och dressyrstats![]()
Nu är jag.
Samma härÄr det bara jag som riktigt dåliga föl nu? Alla föl senaste veckan har varit sämre än båda sina föräldrar när det gäller både gp och dressyrstats![]()
Vad roligt!Henne tar jag gärna om ingen annan hunnit före.
Det går segt hos mig men guldgossen är äntligen gammal nog att göra rätt för sig i avelnhttps://www.horsereality.com/horses/913391/turbo-killer
Jag satte ganska högt pris på honom, men om jag märker att han används mycket för HRC så blir det nedtrappning till endast DP.
Självklart. Nu?@Murray skulle jag kunna få betäcka tre ston med Google för HRC?
Nu funkar finfint
Haha men orka. Jag tycker det är fullt rimligt, spelet ska ju vara så verkligt som möjligt - inte fan är det gratis att ha nån som tar hand om hästarna åt en.Nu är folk ASARGA i discorden (A-T) över att care for all endast är för Premium. Tror de att spelet är magiskt och spottar ur sig pengar för utveckling serverutrymme osv osv?