Du är dryg
Detta är hos oldiesarna alltså, det är annorlunda hos trakehnarna. Typ 100p skillnad.
Men oldiesarna är också uppe på höga 390, vet inte om någon har kommit över 400 dock.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du är dryg
Detta är hos oldiesarna alltså, det är annorlunda hos trakehnarna. Typ 100p skillnad.
306 är rätt lågt. Mina ligger på 360-375 och jag tycker att mina fått svårare att ta placeringar nu och inser att de ligger nog lite lägre än många här har avlat för, men jag åldrar i princip aldrig mina och spelar när jag har lust vilket gör att allt tar lite längre tid. Förut hade jag ett par som låg kring 340-350 som ofta placerade sig.Jag har ett oldie föl med 306 i hoppning, hon slår knappt min sämsta trakehnare i hoppninh![]()
@Riru du är möjligtvis inte inne? Hon vill gärna dejta Limarus![]()
Är i Europa, tar gärna emot båda!![]()
Detta islandsstofölet, hörrni!654 i GP och 7 VG. https://www.horsereality.com/horses/1044868/gnott
Två av mina norman cobs är redan såldanu känns det som att jag begärde för lågt pris för dem
![]()
Jag sörjer mina oldiesspeciellt de som är bra bland mina, de når ju inte upp till trakehnarnas nivå så är det ens någon mening med att ha dem kvar?
Jag har endast två oldies som slår min enda trakehnare i eventing (som inte är en kanonhäst direkt)alla andra trakehnare i alla andra grenar slår alla mina oldies.
Tur att det där inte bara händer mig...Äh, hittade en halvbra hopphingst med bra confo som inte kostade skjortan och så hade jag plötsligt betäckt ett sto som var marked for retirement![]()
Oh! Men grattis! Vilken fin!@Iamia Kolla fina hingstfölet efter Great Pondhawk foal-doe-1046055
Får man prova igen? Hoppas på högre reiningGPOch gärna sto
![]()
Oh! Men grattis! Vilken fin!Självklart får du det! Nu direkt?
![]()