Välkommen! Nu fick du buke på köpet ocksåHej hej, är rätt så ny på hr och fick tipset om att gå med här. Tänkte försöka rikta in mig på araber och isisar![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen! Nu fick du buke på köpet ocksåHej hej, är rätt så ny på hr och fick tipset om att gå med här. Tänkte försöka rikta in mig på araber och isisar![]()
Välkommen!Hej hej, är rätt så ny på hr och fick tipset om att gå med här. Tänkte försöka rikta in mig på araber och isisar![]()
Det finns förresten en användarlista (med nicken här och där) i början av denna tråden, om du vill lägga till dig där. Listan är kanske bra också för att kunna spana in vilka härifrån som spelar (den så kallade bukemaffian...Vixiepixie så samma som här![]()
Fast förr har det inte varit en plötslig förändring i begränsning heller, så jag tror inte de nödvändigtvis är anti. Görbart är det absolut, inte alls tokavancerad kodning utan bör gå ganska enkelt att få till i samband med att introducera hage/lösdrift. Inte värre än att en häst som inte tränats i dressyr inte dyker upp vid anmälning till dressyrtävling, liksom.Beteshagar eller lösdrifter eller vad man ska kalla dem har ju dessutom efterfrågats förr. Det låter smart men frågan är om delo och de andra bakom håller medOch huruvida det är görbart såklart, man behöver ju få till koder som gör att vissa hästar i en grupp inte får vara med på utställningar/tävlingar då. Jag är absolut inget proffs på sånt men det kan nog ta tid att få till.
Måste bara klaga lite...
Vinner mycket DC och förut har jag ändå fått ihop en del DP på det, men nu sen någon månad sedan vinner jag ALDRIG dp. Inte en enda gång. 99% hrc och så någon enstaka ticket någon gång, men nästan aldrig det heller. Så frustrerande![]()
Någonstans i forumet redogjordes det hur fördelningen av hrc/dp/tickets ser ut. Rejäl övervikt mot HRC, tror 70-80 av vinsterna var HRC om jag inte minns fel. Rent slumpmässigt kan man ju fortfarande plocka hem flera DP-vinster på rad, men det krävs att man kommer upp i rätt många vinster för att det ska ge statistiskt korrekta utfall och inte bara slumpmässigt![]()
Välkommen!Hej hej, är rätt så ny på hr och fick tipset om att gå med här. Tänkte försöka rikta in mig på araber och isisar![]()
Det är väl knappast lönt att ens försöka lägga ut hästar på Market nu? Ens om de är bra? Har lite rensångest här alltså haha.
Hingstar är svårt som vanligt, men fått alla mina ston jag lagt ut på senaste tiden sålda på första försöket.Det är väl knappast lönt att ens försöka lägga ut hästar på Market nu? Ens om de är bra? Har lite rensångest här alltså haha.
Jag var i stallet. Jag kan kolla om jag hittar någon annan hingst denna omgången om vi har svårt att få till det@Elin_B Nu?
@crazyrabbitlady jag är på semester så här väldigt sporadiskt men är online en stund nu.![]()