Jag vet inte riktigt. Jag la in på nytt och nu verkar det funka iaf.@Murray - Jag se fick se att en av mina hingstar fick VG-, ingen färg och verkar inte räknas med under antalen VG eller G. Gjorde jag något fel tro?
Edit: Rad 42, A-T
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet inte riktigt. Jag la in på nytt och nu verkar det funka iaf.@Murray - Jag se fick se att en av mina hingstar fick VG-, ingen färg och verkar inte räknas med under antalen VG eller G. Gjorde jag något fel tro?
Edit: Rad 42, A-T
Huh. Weird. Tack iallafall!Jag vet inte riktigt. Jag la in på nytt och nu verkar det funka iaf.
Om du går in på Spat, klickar på en häst listan över pensionerade hästar, så kommer du in på hästens sida, och på update fliken, där kan du ändra namn "som vanligt".Sa inte någon att man kunde ändra namnen på dem som är retired nu? Hur då?
Tyckte att jag provade .. men får prova igen! Tack!Om du går in på Spat, klickar på en häst listan över pensionerade hästar, så kommer du in på hästens sida, och på update fliken, där kan du ändra namn "som vanligt".
Jag vill gärna köpa Black Arrow men det är vi nog ett gäng som vill...Jag måste dra ner på antalet araber. De enda som jag garanterat kommer att behålla är just nu Hammer of Ptah och Soft Breeze. Antagligen även Eternal Glory. Det innebär att jag är öppen för bud på ALLA andra araber. Tror jag
Jag orkar inte länka alla men det handlar om Black Arrow med en hög barn och barnbarn
@iiantazie och @Happimess eller nån annan som behöver tävlingshästar. Dessa ska ut på market, men vill kolla med er först. De går rätt bra i Europa så bör klara sig utmärkt i annan världsdel.
https://www.horsereality.com/horses/515130/ladylike-dc
https://www.horsereality.com/horses/516042/signe-tillisch
Verkar vara en känd bugg, nån skrev om det på discorden häromdagenEtt till finfint quarterföl (sto med 357 för reining) dök upp i går: https://www.horsereality.com/horses/945950/elfin-skimmer
Igår fölade stoet som väntade tvillingar också. Tyvärr råkade vi nog ut för en bugg, för det var en dag för tidigt och bara ett föl. Lite tråkigt eftersom det hade varit lite spännande med tvillingar...![]()
Lade upp dom åt digJag köper gärna båda (eller bara hoppstoet, om jag ska dela broderligt med iiantazie)
Användare veracious![]()
Tusen tackAbsolut, ändrar nu!
Hmm alltså det har blivit nån överbelastning av servern så just skötsel behöver man inte utföra alls för närvarandeEfter lång tids frånvaro loggade jag in och skötte om mina hästar igår. Lättnaden att de alla verkar klara sig fint utan min ömma skötsel!Kommer att behöva gå igenom och rensa ut ordentligt och gå igenom en massa nya avelshingstar inser jag. Något annat nytt som jag borde ha koll på? Kommer att läsa in mig på nyheter men om det hänt nåt omvälvande så berätta gärna! Kan man köpa mockningshjälp nuförtiden..? (Å vad jag hoppas..!)
Ah, vilken dröm! Det var nog det som knäckte mig sist, för många hästar så jag var klickless redan när de bara var omskötta..Hmm alltså det har blivit nån överbelastning av servern så just skötsel behöver man inte utföra alls för närvarandeUtropstecknet dyker upp efter ett dygn men mätarna, affection och fitness ligger stadigt på 100%.
Haha ja, tränas måste de ju fortfarande göra för att ta sig upp i nivåerna men inte av någon annan anledningAh, vilken dröm! Det var nog det som knäckte mig sist, för många hästar så jag var klickless redan när de bara var omskötta..Nu är jag lite sugen på avel och tävling igen så det låter underbart att slippa skötseln varje morgon!