Snyggt namn på stoet, hörru!Där igen!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snyggt namn på stoet, hörru!Där igen!![]()
Nu säger den bara False när jag försöker klistra in min hästs confoAaaaahhhh, dumma dokumentLättare när det är mitt eget dokument och det drabbar bara mig när jag sabbar något
![]()
Snyggt namn på stoet, hörru!(Crangon crangon är den vanligaste räkan att äta här där jag bor. Först väldigt märkligt att äta miniminiräkor, men nu har jag vant mig (lite).)
Läs instruktionerna på info-fliken så får du förhoppningsvis lite guidning.Kan man klistra in direkt alla siffror eller ska man ta dem en och en?
Du behöver välja klistra in enbart värden (eller ctrl+shift+V)
Ska jag kopiera med shift också? När jag använder ctrl + shift + C så dyker den där rutan med egenskaper istället upp.Läs instruktionerna på info-fliken så får du förhoppningsvis lite guidning.
Men du verkar vara på rätt väg när jag kikade
Du behöver välja klistra in enbart värden (eller ctrl+shift+V)
Jag använder bara ctrl+c och ctrl+v och sedan trycker jag på rutan som dyker upp, väljer klistra in enbart värden.Ska jag kopiera med shift också? När jag använder ctrl + shift + C så dyker den där rutan med egenskaper istället upp.
Nähä, nu märkte jag att jag får kopiera vanligt och sen klistra in med shift. Huh.Ska jag kopiera med shift också? När jag använder ctrl + shift + C så dyker den där rutan med egenskaper istället upp.
Ah, jag tror jag minns en ruta som dök upp en gång ... annars dök det bara upp False i de rutorna. Hm.Jag använder bara ctrl+c och ctrl+v och sedan trycker jag på rutan som dyker upp, väljer klistra in enbart värden.
Japp medan den laddar.Ah, jag tror jag minns en ruta som dök upp en gång ... annars dök det bara upp False i de rutorna. Hm.
Tar det ett tag för programmet att räkna ut tex GPn? Så färgerna tex dyker inte upp direkt utan man får vänta ett litet tag?
Då tar jag Paste2, jag tror att den är ledig.Jag gjorde en till flik 'Paste2' eftersom ni verkar vara två inne samtidigt just nu![]()
Då tar jag Paste2, jag tror att den är ledig.
Du ångrar det du senaste gjorde, oavsett flik. Du behöver inte bry dig om att fixa det egentligen. Om du verkligen vill kan du kopiera från den låsta kopian@Murray - jag tänkte fixa tillbaka till den snygga grejen där man klistrar in sina siffror, med varannan färgad osv. Men kan man backa det man gjort bara på det bladet och inte på tex A-T? Eller hur fixar man det snygga utan att behöva göra det igen varje gång?
Jag gjorde en till flik 'Paste2' eftersom ni verkar vara två inne samtidigt just nu![]()
Kom igen nu, jag behöver dina hingstar där!Det är bara jag som är inne och kikar runt
Eller så är det någon annan, det flyttas runt rutor på alla och jag pillar inte på något. Jag kan inte med sånt där![]()