Horsereality XIII

Ja dom är snygga. Har sett ett par föl i den färgen men fux, men dom har varit så kassa och överprisade att jag skitit i det även om jag gärna vill ha den som fux också 😂
Vet inte om jag såg någon sådan. Det var den där svarta manen som liksom svävade över den molnlika färgen som fångade mitt öga.

Får äntligen en fin hingst, 689 med 6VG, mediokra gren-siffror.
Men den är ju ändå bara marginellt bättre än Nighthawk som redan använts mycket. Nu kan jag inte bestämma mig om jag ska chansa på att få tillbaka DP på honom om jag åldrar upp honom och har honom billigare än Nighthawk eller inte. Har inte så mycket DP just nu då va. :cautious:

https://www.horsereality.com/horses/883345/883345

Kör på, jag har ändrat mig flera gånger. Det skär lite i själen men jag är tydligen periodare.

Jag tycker iaf att namnen på de flesta av mina hästar påminner om varandra (mest latin med olika teman) så det blir så tråkigt. Sen är det cobbarna som jag bara dör tråkdöden av. Funderar på Goblintema där.

Jag kan inte fatta hur GP716+721 kan bli 703?! Så retligt för det är en hingst som är riktigt bra förutom lågt GP. Suck liksom.

Hur länge var Knabstrupper på testservern innan dom släpptes? Gick tillbaka och läste posten i "News & Updates" där Knabstrupper fick releasedatum, och där stod det ju att Noriker skulle in på testserver inom en vecka. Då kan det ju inte vara långt kvar för dom heller? :arghh::nailbiting:

Hur länge var Knabstrupper på testservern innan dom släpptes? Gick tillbaka och läste posten i "News & Updates" där Knabstrupper fick releasedatum, och där stod det ju att Noriker skulle in på testserver inom en vecka. Då kan det ju inte vara långt kvar för dom heller? :arghh::nailbiting:
Minns inte säkert men ett par veckor tror jag

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 142
Senast: Laa
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka