Horsereality XIII

Nej du budade först, vill du ha den så ska du såklart få köpa den :p Jag ska inte komma här och förstöra!

Det är helt lugnt, jag visste inte att du hade en plan med henne. :) Nu tror jag iofs att Signature kommer bjuda över rejält så vi får se om jag orkar följa auktionen.

Det är helt lugnt, jag visste inte att du hade en plan med henne. :) Nu tror jag iofs att Signature kommer bjuda över rejält så vi får se om jag orkar följa auktionen.

Alltså det hade jag inte, hade inte ens sett fölet förens nu :laugh:
Men orkar du inte eller vill ha hjälp så säg till så kan jag lägga ett bud i slutet i så fall om jag har plats.

@inverterad och @Riru nu känner jag mig elak som inte frågade här först. Tanken var inte att ni ska buda som idioter utan jag är bara oerhört nyfiken på vad en sådan häst är värd. Jag får ju inte så många av den kalibern

Dags att ta tag i det här med att printscreena alla föl igen så man får riktigt bevis när könsbyte händer igen. Blir så irriterad på när folk antar att dom det hänt för hittar på.

Hur ska man orka bara, jag har haft jättehög omsättning hästar, 2000 är hos Gisela där de flesta varit föl. Ska man verkligen behöva ha koll på alla..

@inverterad och @Riru nu känner jag mig elak som inte frågade här först. Tanken var inte att ni ska buda som idioter utan jag är bara oerhört nyfiken på vad en sådan häst är värd. Jag får ju inte så många av den kalibern

Ingen fara alls! Om Signature bjuder högt så får jag se om jag följer med uppåt, annars har du iaf fått rimligt betalt för henne. :)

Dags att ta tag i det här med att printscreena alla föl igen så man får riktigt bevis när könsbyte händer igen. Blir så irriterad på när folk antar att dom det hänt för hittar på.

Hur ska man orka bara, jag har haft jättehög omsättning hästar, 2000 är hos Gisela där de flesta varit föl. Ska man verkligen behöva ha koll på alla..

Ja, man måste väl... jag har också legat av mig, borde printscreena åtminstone de man är riktigt rädd om och ska behålla det kön de har som nyfödda.

Ja, man måste väl... jag har också legat av mig, borde printscreena åtminstone de man är riktigt rädd om och ska behålla det kön de har som nyfödda.

Jo men det händer ju aldrig dom hästarna :meh: Min senaste var för några dagar sedan (och då har jag inte haft något könsbyte på månader), men det var ett föl jag skulle skicka till Gisela så jag tog ingen printscreen. Jag var dock nyfiken på om hon skulle visa synlig rabicano (AT) så jag åldrade upp och hon bytte kön till hingst. Jag brydde mig inte eftersom den ändå skulle pensioneras och den visade ingen rabicano. Men hade ju ändå varit bra med en screenshot för att ha bevis.

30694

680 1VG och inga An :bump:
Ytterligare ett sto är bärare, Dealdir-Aytac. :love:

@Riru får stoet besöka Mango?

Ok det kan möjligtvis vara ett "enklare" problem än det verkar. Kan vara så att det är ikonen som visar könet som buggar.
Delo hade tydligen själv nämnt att det kan vara ikonen det är problem med och flera spelare har sagt att texten nämner ett annat kön än vad ikonen visas ibland. Så borde kunna gå att se på det sättet, om det stämmer. Blir ju iaf lättare att kolla än att ta screenshot och följa upp.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 141
Senast: Laa
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka