Nej du budade först, vill du ha den så ska du såklart få köpa denJag ska inte komma här och förstöra!
Det är helt lugnt, jag visste inte att du hade en plan med henne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej du budade först, vill du ha den så ska du såklart få köpa denJag ska inte komma här och förstöra!
Det är helt lugnt, jag visste inte att du hade en plan med henne.Nu tror jag iofs att Signature kommer bjuda över rejält så vi får se om jag orkar följa auktionen.
Alltså det hade jag inte, hade inte ens sett fölet förens nu
Men orkar du inte eller vill ha hjälp så säg till så kan jag lägga ett bud i slutet i så fall om jag har plats.
Jag tror jag! Hon har bra text och jag blir nyfiken vad som händer om hon får dejta Snáði...Nån som vill ha ett isis-stoföl med 5VG, 616 GP och Z?
https://www.horsereality.com/horses/782699/invers-braela
Jag tror jag! Hon har bra text och jag blir nyfiken vad som händer om hon får dejta Snáði...![]()
@inverterad och @Riru nu känner jag mig elak som inte frågade här först. Tanken var inte att ni ska buda som idioter utan jag är bara oerhört nyfiken på vad en sådan häst är värd. Jag får ju inte så många av den kalibern
Dags att ta tag i det här med att printscreena alla föl igen så man får riktigt bevis när könsbyte händer igen. Blir så irriterad på när folk antar att dom det hänt för hittar på.
Hur ska man orka bara, jag har haft jättehög omsättning hästar, 2000 är hos Gisela där de flesta varit föl. Ska man verkligen behöva ha koll på alla..
Ja, man måste väl... jag har också legat av mig, borde printscreena åtminstone de man är riktigt rädd om och ska behålla det kön de har som nyfödda.
Visa bifogad fil 30694
680 1VG och inga An
Ytterligare ett sto är bärare, Dealdir-Aytac.
@Riru får stoet besöka Mango?
Tack snälla!Självklart! Nu?
Gissar att det blir som min. Han såg ut så när han var föl. Har ett vuxet sto i den färgen också.Någon som vet hur en sådan här knabstrupper ser ut som vuxen? Blev helkär i färgen och betalade överpris
https://www.horsereality.com/horses/854042/
Kollade även märra. Blir nästan sugen att åldraGissar att det blir som min. Han såg ut så när han var föl. Har ett vuxet sto i den färgen också. Visa bifogad fil 30699
Ja dom är snygga. Har sett ett par föl i den färgen men fux, men dom har varit så kassa och överprisade att jag skitit i det även om jag gärna vill ha den som fux ocksåKollade även märra. Blir nästan sugen att åldra