Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Namnet@Murray
Vibratorföl nummer två kom nu. Kan jag säga att jag är synnerligen nöjd
https://www.horsereality.com/horses/821013/foal-doe-821013
De jag vet just nu, dvs innan jag gör min stora rensning på söndag är att dessa tre föl finnsAllt! Lite högre GP och bra confo är ju dock ett plus.![]()
Jag skrev i senaste update tråden om detta och bad om att innan de fixar problemet så bör de införa en "care for all" funktion eftersom det där meningslösa klickande förstör mycket av nöjet med spelet. Tror det vore bra om fler hängde på med liknande kommentarerHoppas dom inte fixar problemet med omhändertagandet av hästarna, har vart rätt soft att kunna slänga in på utställningar direkt på morgonen utan att behöva gå igenom och ta hand om varenda häst först.Oftast när jag har gjort det så har jag nästan tappat sugen att spela alls resten av dagen
![]()
Jag skrev i senaste update tråden om detta och bad om att innan de fixar problemet så bör de införa en "care for all" funktion eftersom det där meningslösa klickande förstör mycket av nöjet med spelet. Tror det vore bra om fler hängde på med liknande kommentarer
Det frågade jag efter redan förra året, men näää det behövdes inte tyckte de flesta som svaradeJag skrev i senaste update tråden om detta och bad om att innan de fixar problemet så bör de införa en "care for all" funktion eftersom det där meningslösa klickande förstör mycket av nöjet med spelet. Tror det vore bra om fler hängde på med liknande kommentarer
Det är fler som efterfrågar det nu (dock inte i det här sammanhanget) och Deloryn har sagt att de jobbar med en sådan funktionDet frågade jag efter redan förra året, men näää det behövdes inte tyckte de flesta som svarade![]()
Bästa sättet att stoppa hoarding är att införa den där begränsningen med att inte kunna avla om man har för många hästar. Jag förstår faktiskt inte varför det inte införs direkt. Det ska visst lösas en massa andra problem först som tävlingar, företag osv osv. Varför, det är ju inget som påverkar just den funktionaliteten.Ska kika där. Alltså jag kan ju se att dom kanske vill minska hoarding om man blir tvugen att ta hand om alla hästar man har för att kunna göra något med dom. Men ja, tråkigt är det ändå så för egen del får det gärna försvinna![]()
Bästa sättet att stoppa hoarding är att införa den där begränsningen med att inte kunna avla om man har för många hästar. Jag förstår faktiskt inte varför det inte inför direkt. Det ska visst lösas en massa andra problem först som tävlingar, företag osv osv. Varför, det är ju inget som påverkar just den funktionaliteten.
Ja jag har inget behov av begränsningen men tror inte det blir lättare att dra plåstret för att man väntar. Varför inte införa den tillsammans med en care for all?Antar att det är för att den där begränsningen inte är speciellt önskad hos spelarna, medan de andra funktionerna är det.
Efter att Knabstruper kommer tänkte jag släppa på att hålla mig till max boxplatser ett tag, skulle vara så skönt att slippa den pressen, så för min del får det gärna vänta![]()
Ja jag har inget behov av begränsningen men tror inte det blir lättare att dra plåstret för att man väntar. Varför inte införa den tillsammans med en care for all?
SsshhhhhhBästa sättet att stoppa hoarding är att införa den där begränsningen med att inte kunna avla om man har för många hästar. Jag förstår faktiskt inte varför det inte införs direkt. Det ska visst lösas en massa andra problem först som tävlingar, företag osv osv. Varför, det är ju inget som påverkar just den funktionaliteten.