Horsereality XII

Status
Stängd för vidare inlägg.

Jag skickar mina till Gisela om jag inte behöver dom själv :laugh: (behöver bara ston så jag kan ta fram fler rabicanoston så jag kan testa hingstar framöver i snabbare takt).
Så är det en hingst så hade jag pensionerat. Men du kan ju lägga ut på försäljning och testa? Kan ju finnas någon som skulle vilja ha en bärare att starta med men inte vill lägga DP på betäckning eller betala stora summor hrc.

Jag skickar mina till Gisela om jag inte behöver dom själv :laugh: (behöver bara ston så jag kan ta fram fler rabicanoston så jag kan testa hingstar framöver i snabbare takt).
Så är det en hingst så hade jag pensionerat. Men du kan ju lägga ut på försäljning och testa? Kan ju finnas någon som skulle vilja ha en bärare att starta med men inte vill lägga DP på betäckning eller betala stora summor hrc.
Hm.
Jag sörjer fortfarande att han hade fräckheten att vara så snygg :mad::rofl:
Men jag tror att det isåfall blir bara bud :angel:

Jag har en nästan lika samma om du behöver använda :p

Tack båda två! Det som lockade med den jag pensionerat var att den hade schysst GP på 680+, så jag ska försöka avla fram en från samma föräldrapar med förhoppningsvis lika hög GP :D

Jag har en nästan lika samma om du behöver använda :p
Åh tänkte inte på att @Mumfie ville kanske bara avla med en.
Isåfall har jag ett par hingstar :angel:
Asche zu Asche 648 4 VG
Keine Lust är brun men 6 VG
Har ett par föl som jag väntar på att de ska växa upp också:
Hollywood
Sehnsucht 651 6 VG mycket vitt
Reise, Reise är också brun men det syns inte
Staub zu Staub 684 4 VG
Föddes idag - mycket vitt :love:

... Eh ja. Jag har för många hästar :o:angel:

Arabisar: vad är bra GP för endurance och racing?

Min arab-avel går ju fruktansvärt långsam men fick denna kille idag, Fawwaz med 688 4VG och 77.3 (309) för endurance och 76.8 (307) för racing. Är han värd att behålla?

Arabisar: vad är bra GP för endurance och racing?

Min arab-avel går ju fruktansvärt långsam men fick denna kille idag, Fawwaz med 688 4VG och 77.3 (309) för endurance och 76.8 (307) för racing. Är han värd att behålla?
Det tror jag. Jag hade en på stud förut med 309 i race och 667 GP samt 3:9:1. Det var ingen rusning på honom (pga a:et troligtvis) men jag använde honom en hel del själv. Min bästa racingmärr tror jag har 75,5 typ.

Det tror jag. Jag hade en på stud förut med 309 i race och 667 GP samt 3:9:1. Det var ingen rusning på honom (pga a:et troligtvis) men jag använde honom en hel del själv. Min bästa racingmärr tror jag har 75,5 typ.
Tack snälla!
Har ju bara två arab-linjer egentligen så kommer troligen inte ha användning för honom själv, så därför känns det viktigt att han är intressant för andra om jag ska spara.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 142
Senast: Laa
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka