Horse Reality III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sjukt söt, lite synd på GPn och väldigt synd att hon kommer skimla.. men anlaget bär hon ju ändå. Vad vill du ha för henne?
Ja, väntar på mitt tredje helsyskon och hoppas på gg denna gång :)
Helbrorsan fick jag 80 000 hrc för men han hade GP över 600 och gissar på att spelarna inte reflekterade över att han skimlar av men så var han ju hingst också.

Synd med silvret, men fint att han inte fick sin mammas An. :) Jag tänkte erbjuda gratis ombetäckning, men jag ser att du redan har hunnit använda Lancer igen. Nu håller vi tummarna för ett silversto! :D
Har lite för mycket pengar så jag gör gärna av med lite... :D Japp. Sto och silver vill vi ha nu, tack! :p

Ja, väntar på mitt tredje helsyskon och hoppas på gg denna gång :)
Helbrorsan fick jag 80 000 hrc för men han hade GP över 600 och gissar på att spelarna inte reflekterade över att han skimlar av men så var han ju hingst också.

OK. Blir du nöjd med 40 000 eller är det för lågt?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 860
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 075
Senast: Laa
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
69 128
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
65 942
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar