Horse Reality III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Samma här, kanske 110-120 som max. Verkar som @AraSlei får lotta mellan oss. :D

+ @Hedinn
Men hörrni, det vore mycket enklare för mig om ni bara kom överens :p
Jag hade ingen aning om att hon var värd så mycket ens, tänkte att kanske 40 var rimligt.

Men då gör vi så att den som först svarar på det här meddelandet och bjuder 100’ får henne. Hoppas det känns fair!

+ @Hedinn
Men hörrni, det vore mycket enklare för mig om ni bara kom överens :p
Jag hade ingen aning om att hon var värd så mycket ens, tänkte att kanske 40 var rimligt.

Men då gör vi så att den som först svarar på det här meddelandet och bjuder 100’ får henne. Hoppas det känns fair!
Min!

Men det var tusan vad stoet kniper! Dagens föl är fortfarande inte fött. Jag har haft tur de senaste dagarna med föl som fötts under natten eller allra senast tidig eftermiddag. Idag verkar jag få vänta hela dygnet ut. :p

Någon som vill ha Kafli? Ett litet islandsföl som jag tog tillbaka från Retirement så här i sista minuten. Han är söt, men har sitt blå öga på "fel" sida, så det kommer inte synas när han växer upp. 3 VGn och ett bedrövligt A. 602 i GP. Enkel uppsättning SW1. Stjärna.
https://www.horsereality.com/horses/272933/kafli
Snälla, ge Kafli ett hem! :heart

Jag måste göra plats i stallet.
Alla hästar med prefixet "×" får den som vill för 1000 hcr. De kommer annars att pensioneras så fort jag behöver utrymme. Alla är inte urkass men kanske inte några eliter heller, men de kan ha nåt som nån annan är ute efter tänker jag 😊
https://www.horsereality.com/horses

(alla mustanger är till salu till bukefalister, kom med bud här eller på HR)

Jag måste göra plats i stallet.
Alla hästar med prefixet "×" får den som vill för 1000 hcr. De kommer annars att pensioneras så fort jag behöver utrymme. Alla är inte urkass men kanske inte några eliter heller, men de kan ha nåt som nån annan är ute efter tänker jag 😊
https://www.horsereality.com/horses

(alla mustanger är till salu till bukefalister, kom med bud här eller på HR)
Du får nog lägga in länk till din första sida, kommer till mina egna horses bara. :)

Whoho!
Har precis uppgraderats från att mocka till hästar på ridskolan till att få lov att mata dem.

Första fölen för mig kommer om ett par dagar. Tycker fortfarande det är skitsvårt med confirmation vs GP. Har ett par hästar som är väldigt ojämna, har inga pengar till att köpa fina och på foundation finns där oftast ök, känns det som.
Eller det börjar oftast bra i texten, för att sedan såga hästen? O_o

Whoho!
Har precis uppgraderats från att mocka till hästar på ridskolan till att få lov att mata dem.

Första fölen för mig kommer om ett par dagar. Tycker fortfarande det är skitsvårt med confirmation vs GP. Har ett par hästar som är väldigt ojämna, har inga pengar till att köpa fina och på foundation finns där oftast ök, känns det som.
Eller det börjar oftast bra i texten, för att sedan såga hästen? O_o
Jag har köpt alla mina riktigt bra på foundation. Men då har jag satt av 25000 eller ibland ännu mer, bestämt vilken ras jag ska köpa upp mig på och så tokshoppat!
Av de 4-5 hästar jag då köpt har kanske en varit riktigt bra och 1-2 har haft nån brist men det har vägts upp av nåt annat och den har därmed gått att iaf nästan få tillbaka pengarna för. Ibland har jag tjänat in pengar t o m.

Nu har jag(tycker jag)riktigt bra grundmaterial, lagt pengar på betäckning av riktigt bra hingstar och det börjar nu sakta poppa fram avkommor som går att få bra betalt för!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 860
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 075
Senast: Laa
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
69 128
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
65 942
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar