Horse Reality III

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Pilot , håller du på med akhal teke?Isåfall kan jag sponsra med en okej hingst https://www.horsereality.com/horses/271657/ode-to-heaven
Egentligen vill man ju ha lite högre GP men du får honom för 3000 hcr sen kan du ju sälja vidare/pensionera om det visar sig att du inte behöver honom. Han går nog att sälja på market om han får gå några vändor men jag behöver plats nu, inte sen 😊
Ihop med Tahmata kan det nog gå att få fram helt okej hästar och blir det ston är de helt klart säljbara.

Wow!😍 Den vill jag köpa föl från om du ska sälja!
Jag brukar inte vara så förtjust i den färgen men här blev det ju kanonläckert. Jag ska ha dig i åtanke när det börjar bli ungar.
Färgen gjorde att jag bytte hingst. Tanken var att betäcka med en fux men nu tog jag Munin för att se om färgen går att få med in i den gula färgen (tror dock inte att Munin bär på rätt anlag)

@Iamia Kunde inte låta bli att åldra upp TO-TO stoet, skulle hon kunna få besöka Tholymis för hrc? :angel: (båda har Quinn som farfar, men det borde väl vara okej?)

Då frågar jag igen då. Ingen som har ett riktigt bra isis-sto (föl eller vuxen) liknande det som @AraSlei hade, med 4-5 VG eller mer, runt 600 GP, gärna nåt speciellt typ silver eller SWI/SWI men helsvart går också bra, helst inte fux men om fux så nåt annat anlag också? Är villig att betala uppåt 50-100' för ett bra sto.

Då frågar jag igen då. Ingen som har ett riktigt bra isis-sto (föl eller vuxen) liknande det som @AraSlei hade, med 4-5 VG eller mer, runt 600 GP, gärna nåt speciellt typ silver eller SWI/SWI men helsvart går också bra, helst inte fux men om fux så nåt annat anlag också? Är villig att betala uppåt 50-100' för ett bra sto.
Jag har ett SW1/SW1 föl MEN kommer bli skimmel som vuxen och har bara GP586. (Världens sötaste idag: https://www.horsereality.com/horses/306598/sokka)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 860
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 075
Senast: Laa
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
69 128
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
65 942
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar