Laa
Trådstartare
Tack! Men ska du verkligen inte ha mer betalt för dem? De är så pass bra att ditt pris känns väääldig buke-bra kan jag få betala iaf 5000/häst? Snälla?Dom ligger ute på private trade till er
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Men ska du verkligen inte ha mer betalt för dem? De är så pass bra att ditt pris känns väääldig buke-bra kan jag få betala iaf 5000/häst? Snälla?Dom ligger ute på private trade till er
Men då är det inte bara jag. Jag kunde svära på att jag borde fått prispengar men ingen notering eller prispengarHelt plötsligt hade jag över 5000 på kontot börjar från scratch varje morgon (allt på spar) och jag kan svära på att jag inte hade mer än 3000 förut, sen ställde jag upp två hästar i dressyren och ledde fram till 10min kvar, så det är logiskt, men inga notifikationer varken på notifikationer eller på bankhistorin om några prispengar
Men då är det inte bara jag. Jag kunde svära på att jag borde fått prispengar men ingen notering eller prispengar
KARMA!Jag bjuder på den.
Häftigt! Svettfux va?Wow! Hade precis en ny häst i stallet.
Igår såg hon ut såhär
https://www.horsereality.com/horses/255219/rist
Så döm om min förvåning när jag vaknade till det här
https://www.horsereality.com/horses/207227/ganndul
Jag vet inte. Men nu har det varit flera dagar jag inte fått ränta på mina pengar på banken. Har inte så mycket pengar än, så det känns lite surt!Helt plötsligt hade jag över 5000 på kontot börjar från scratch varje morgon (allt på spar) och jag kan svära på att jag inte hade mer än 3000 förut, sen ställde jag upp två hästar i dressyren och ledde fram till 10min kvar, så det är logiskt, men inga notifikationer varken på notifikationer eller på bankhistorin om några prispengar
KARMA!
Stoet som jag "snodde" åt mig en gratis betäckning på kastade sitt föl - där fick jag för det
Ja, jag hade ingen aning om att det fanns i linjerna så jag blev väldigt förvånad. Förvånad på nivån att jag undrade om någon hackat sig in på mitt konto och köpt en häst, ja tills jag såg namnet då och gjorde kopplingen att hon blivit vuxen.Häftigt! Svettfux va?
Jag har börjat se det som att kan en unge få sämre GP än bägge föräldrarna så finns det även potential att den får bättre än bägge (om nu inte gapet är för stort mellan dem). Visst det kräver tur men man kan ha den turenMäääh. Missnöjd med ett föl efter min Elvis
https://www.horsereality.com/horses/327751/foal-doe-327751
Föräldrarna hade ju väldigt bra GP - och så slutar fölet med ett sämre än de bägge två
Jo jag tror att nästa kan bli bättre, det blev bara surt med såna bra föräldrarJag har börjat se det som att kan en unge få sämre GP än bägge föräldrarna så finns det även potential att den får bättre än bägge (om nu inte gapet är för stort mellan dem). Visst det kräver tur men man kan ha den turen
Det är skitsurt i stunden (bara att titta på mina gamla inlägg här) men när man tänker ett snäpp till och dessutom får uppleva andra sidan av myntet så blir det lite bättreJo jag tror att nästa kan bli bättre, det blev bara surt med såna bra föräldrar
Särskilt surt när man fått fem föl och de alla verkar ha fått den sämre sidan av myntet nåja, på't igen!Det är skitsurt i stunden (bara att titta på mina gamla inlägg här) men när man tänker ett snäpp till och dessutom får uppleva andra sidan av myntet så blir det lite bättre
Jag förstår dig till 100%, hade också en sådan period men sen fick jag Jackpot EN gång och så blev det mycket roligareSärskilt surt när man fått fem föl och de alla verkar ha fått den sämre sidan av myntet nåja, på't igen!
Vet inte om det blev så mycket vackrare än Klabbe, men definitivt roligareTack, han är ju superfin (och har ett awesome namn )
Äsch inte då, ta dom du!Tack! Men ska du verkligen inte ha mer betalt för dem? De är så pass bra att ditt pris känns väääldig buke-bra kan jag få betala iaf 5000/häst? Snälla?