anonymApril
Trådstartare
För en dryg månad sedan fick jag min första mens efter graviditet och amning. Sedan dess har jag haft konstant huvudvärk, sjukdomskänsla och varit trött, trött, trött. Det blev bättre en kort period men sen blev det dags för nästa mens och nu är jag här igen. Och jag vet inte vad jag ska göra.. så jag tänkte fråga här, är det någon som känner igen sig (kanske även utan att ha fött barn)? Kanske tips på vart sjutton jag vänder mig med ett sådant här problem?
Jag har bokat en tid på vc för att ev kontrollera hb, men det kollades senast ett par månader efter att min andra dotter föddes och då var det bra (slutet av 2020). Så jag vet inte hur mkt man kan hoppas på besöket i övrigt.
Alla tips, funderingar och råd mottages tacksamt! (Bor i Sthlmsregionen om det är så att någon känner till en bra mottagning eller liknande).
Jag har bokat en tid på vc för att ev kontrollera hb, men det kollades senast ett par månader efter att min andra dotter föddes och då var det bra (slutet av 2020). Så jag vet inte hur mkt man kan hoppas på besöket i övrigt.
Alla tips, funderingar och råd mottages tacksamt! (Bor i Sthlmsregionen om det är så att någon känner till en bra mottagning eller liknande).