lisajohnsson
Trådstartare
Hej! Jag bara funderade lite över att ha på hörlurar på tävlingsbanan.. Jag koncentrerar mig bättre med musik och får in en annan rytm, kan fokusera och är 100% inne i min ridning. Det gör faktiskt väldigt stor skillnad på mig!
Sedan får jag lite tävlingsnerver och på framridningen har jag alltid hörlurar vilket hjälper en del. jag är inne i min egna bubbla, liksom.
Hittade inget i TR och sökte runt efter svar men det finns inget tydligt. Jag förstår att det är inte riktigt skulle gå om alla red runt med hörlurar, det kan lika gärna vara min tränare som säger att mig att ställa mer eller tänka på en sak eller en annan.
Kanske bara gäller att fråga överdomaren innan man smiter in på banan?
Vad är era tankar runt detta?
Sedan får jag lite tävlingsnerver och på framridningen har jag alltid hörlurar vilket hjälper en del. jag är inne i min egna bubbla, liksom.
Hittade inget i TR och sökte runt efter svar men det finns inget tydligt. Jag förstår att det är inte riktigt skulle gå om alla red runt med hörlurar, det kan lika gärna vara min tränare som säger att mig att ställa mer eller tänka på en sak eller en annan.
Kanske bara gäller att fråga överdomaren innan man smiter in på banan?
Vad är era tankar runt detta?