Jag läser om "Regler för överkast" här i forumlistan jag...
Jag med, tänker varje gång "fan vad skumt, använd om du vill?"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tråden ”Tips på tålig telefon” har min hjärna döpt om till ”Tips på dålig telefon”.
Tråden ”Tips på tålig telefon” har min hjärna döpt om till ”Tips på dålig telefon”.
Beror på om trädet står upp eller ligger nerDet finns en tråd på hästmänniska jag hela tiden läser som "halma träd - löv som vinterfoder" varenda gång! Verkar lite omständligt dock att halma träd
Eller om det är stort eller litetBeror på om trädet står upp eller ligger ner
Herregud vad svårt det tydligen var för mig att komma på vad du menade Jag fick klura ordentligt "stekare-pann... stek-pann... åh stekpanna!"Pannstekare sa jag konsekvent för ett par år sen. Var inne i en ganska stressig sitution och då får jag ofta nån typ av afasi och vänder på order.
Jag var lite inne på panneldare först alltså sådana som jobbade med att skyffla kol på ångbåtar/ånglok och samtidigt lagade mat typHerregud vad svårt det tydligen var för mig att komma på vad du menade Jag fick klura ordentligt "stekare-pann... stek-pann... åh stekpanna!"
Och min hjärna envisas med att läsa Baksmällegatan istället för Baskemöllagatan varje gång jag åker förbi! Det kanske är där man som katt får flytta in när man ätit Fyl... FeliLysin?Ena katten får ett kosttillskott som heter FeliLysin. Häromkvällen plockade jag upp påsen för att ge honom kvällsdosen, och undrade förvirrat varför tillverkaren hade döpt ett immunstärkande kosttillskott till Fyllesvin.