Finns en tråd som heter Duschfilter, jag läste Douche-filter
Det hade jag velat ha ett!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns en tråd som heter Duschfilter, jag läste Douche-filter
Läste en annons:
"Sadel 17.5 tum gold medalj. Svart skickas inte hämtas."
medalj antar jag går att skylla på rättstavningsprogram, men jag blir inte klok på om hen menar skickas, inte hämtas eller skickas inte, hämtas?
Utmed vägen mellan Malmö och Helsingborg finns en stor skylt där det står Hjerpes. Jag tror det är något hundrelaterat. Men jag läser Herpes. Dessutom får typsnittet mig av någon anledning att tänka "dansbandet Herpes".
Komma är viktigt.
Nej då, 2013 gjorde jag samma misstag .Snälla säg att jag inte är den enda som avslutat ett mail (till en viktig kund dessutom) med "Kind retards"?
Jag har skrivit under mail med "Best retards" på mitt gamla jobb
Jo det är du.Snälla säg att jag inte är den enda som avslutat ett mail (till en viktig kund dessutom) med "Kind retards"?
Åh, skönt med sällskap! Hoppas att det inte var därför ditt gamla jobb blev just ditt "gamla" jobbNej då, 2013 gjorde jag samma misstag .
Nähäää! Det var hon som började! *pekar uppåt*Jo det är du.
Haha nä då .Åh, skönt med sällskap! Hoppas att det inte var därför ditt gamla jobb blev just ditt "gamla" jobb
Hahaha åh herregud, jag kan inte sluta skratta Skickade precis "that feeling doesn't change based on erection" till en person, det skulle stå "based on direction" Stackars mottagaren måste ha trott att jag blivit galen