Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tråden "svansklåda" blev i mina ögon först Svensk-låda
Avsutten hoppningSkulle lägga ut resultatlistor på hemsidan. Den ena skulle länkas under "Uppsutten hoppning" och den andra under "Löshoppning". Istället för löshoppning blev det dock "Nedsutten hoppning" av bara farten först .
@Singoalla s tråd "Börjar lillen bli självständig?" kom upp på högersidan här förut, och jag tyckte att det lät lite märkligt med ett barn som gillade att krypa in under tröjan, att sova intill benen, och som var väldigt fysisk med alla. När jag kom till "istället för att lägga sig i sin bur eller i sängen" tyckte jag det var riktigt märkligt, och det var ungefär då jag insåg att tråden låg under "Hund" och inte "Förälder"...
@Singoalla s tråd "Börjar lillen bli självständig?" kom upp på högersidan här förut, och jag tyckte att det lät lite märkligt med ett barn som gillade att krypa in under tröjan, att sova intill benen, och som var väldigt fysisk med alla. När jag kom till "istället för att lägga sig i sin bur eller i sängen" tyckte jag det var riktigt märkligt, och det var ungefär då jag insåg att tråden låg under "Hund" och inte "Förälder"...
Jag tyckte också det var en skum tråd.@Singoalla s tråd "Börjar lillen bli självständig?" kom upp på högersidan här förut, och jag tyckte att det lät lite märkligt med ett barn som gillade att krypa in under tröjan, att sova intill benen, och som var väldigt fysisk med alla. När jag kom till "istället för att lägga sig i sin bur eller i sängen" tyckte jag det var riktigt märkligt, och det var ungefär då jag insåg att tråden låg under "Hund" och inte "Förälder"...
Jag också...Jag tänkte exakt samma sak
?Fick i torsdags veta att refrengen i Se på mig är "och HÅ en hand i stormen" och det val Janne själv som informerade mig om det så jag är inte lurad
Fick i torsdags veta att refrengen i Se på mig är "och HÅ en hand i stormen" och det val Janne själv som informerade mig om det så jag är inte lurad