Och hå, åhå, whatever. Varför ska men gör det med en hand i stormen??
Men hjälp. Alla lyrics jag hittar säger "åhå".
Ja! Det trodde 90% av min kör också.Vad trodde du innan? Håll en hand i stormen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och hå, åhå, whatever. Varför ska men gör det med en hand i stormen??
Men hjälp. Alla lyrics jag hittar säger "åhå".
Ja! Det trodde 90% av min kör också.Vad trodde du innan? Håll en hand i stormen?
Fick i torsdags veta att refrengen i Se på mig är "och HÅ en hand i stormen" och det val Janne själv som informerade mig om det så jag är inte lurad
Ja handen är med, men det är "åhå en hand i stormen"Hur många av oss letar på låttexten för att se hur fel vi tänkt?
Jag har i alla år trott att de varit hand...
Nå ja, man lär sig alltid nått nytt!
* Jenny *
Vad betyder det ens? Alltid trott det var "håll en hand"Ja handen är med, men det är "åhå en hand i stormen"
Ingen aning! Men vi ska repa med Jan snart igen så jag får fråga dåVad betyder det ens? Alltid trott det var "håll en hand"
Jag har alltid tänkt att det är "åhå en hamn i stormen", för det kändes mer logiskt på något vis. Hellre ha en hamn att lägga till vid, än att hålla någon i handenFick i torsdags veta att refrengen i Se på mig är "och HÅ en hand i stormen" och det val Janne själv som informerade mig om det så jag är inte lurad
Ingen aning! Men vi ska repa med Jan snart igen så jag får fråga då
Jag har alltid bara antagit att "åhå" var inslängt precis som "ooo" och "aah" och diverse andra ljud i låtar som inte har någon mening
Jag får fråga honom själv! Han borde vara med på rep snart, har konsert med honom 11/6.Såhär står det på en sida:
Så se på mig, åhå..., en hamn i stormen
Som en våg som fötts att bära dig
Vilket jag antar är fel, men mer logiskt än "åhå en hand i stormen". Jag får bilder av en omkringflygande hand
Hörde någon bilreklam på tv nyss: "2000 nyp per år ingår" eller något sånt. Nyp?
Mil var det visst.
Hur kan man höra så fel? Orden är ju knappt ens lika varandra.
En välkänd butik har "Brett utbud av tråkiga resväskor"
Nej, tåliga resväskor var det tydligen.