Och jag läste "bakgången" som i en "bakre gränd" och undrade om det var någon affärisk fackterm. Har förövrigt fortfarande, efter googling, ingen aning om hur kruskakli kan tänkas uttalas
kruska-kli
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag läste "bakgången" som i en "bakre gränd" och undrade om det var någon affärisk fackterm. Har förövrigt fortfarande, efter googling, ingen aning om hur kruskakli kan tänkas uttalas
Kissa på dig när du vill?Jag såg just @Fraggel_Tess julklappsbokhög på insta och undrade över boken "Träna din inkontinens". Det står "inre kondition".
Jag såg just @Fraggel_Tess julklappsbokhög på insta och undrade över boken "Träna din inkontinens". Det står "inre kondition".
Läser RunkePer hela tiden ist för Runkeeper...
Jag törs inte ens säga namnet på en användare här på buke, men jag läser fel hela tiden när jag ser nicket. Hm, kn****roll!Varit inne och tittat för mycket i dejtingtråden?
Jag läser hela tiden en viss användares tråd till "kris-klåda"Hahahaha Kniiiiiiip
Jag läser hela tiden en viss användares tråd till "kris-klåda"