Hoppträningsläger sommaren 06?!

L

LitenSnigel

Nån som kan tipsa om något bra träningsläger? Ska åka i sommar och är intresserad av ett läger där man lär sig mycket, där folket är proffsigt och ja.. ett bra ställe helt enkelt. Tittade på Flammabygget (Pia Levin o Ted Netterqvist) men då jag bor i Uppsala så känns det lite långt att åka till Laholm faktiskt. Men ja, ni får gärna tipsa alltså! Gärna inte för långt härifrån, då jag tar med egen förstås, och då blir det lite tungt om vi ska för långt.. :p

Sv: Hoppträningsläger sommaren 06?!

Kom igen nu, nån måste väl ha varit och hoppat nånstans på nåt läger? :bump:

joodå, fast de var inget bra.. skulle också gärna vilja ha några tips faktiskt :d

kan varmt rekomendera flammabygget....
jag har tränat för både dadde och pia och ted. helt underbara människor (och anläggning). annars har inte jag några bättre tips att komma med :D

jag kan också bara rekomendera flammabygget då det är där jag har vart de senaste 5 årent :D men är glad att jag bor i halmstad så det är ju väldigt nära;)(och jag tränar för Pia också ... men jag vet inte exakt hur långt du har dit men det brukar vara ganska många från sth området som är med.. detta året ska jag gå på en kurs för Pia och en för Ted:banana:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 619
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 367
Senast: alazzi
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är ganska fascinerande att iaktta hur den här jobbsituationen påverkar mig, och vilken enorm skillnad det är att (ofrivilligt)...
Svar
16
· Visningar
2 906
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I april ställde jag ut en regnmätare i min trädgård. Fram till och med Valborgsmässoafton regnade det en del, men från första maj blev...
Svar
4
· Visningar
1 687
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka