Hopphingst med bra huvud

Sv: Hopphingst med bra huvud

Han blev bruksprovsvinnare, så hans gångarter är väldigt fina. Kontakta hans ägare, de kan säkert skicka en DVD

hej jag hade tänkt betäcka med Aerline H och har också bara hört att han nedärver bra temperament. tänkte höra om någon har någon film på honom, eller vet vart man kan hitta någon? han har väl ganska bra gångarter?

Ville du inte ha upp storleken på fölet i en tidigare tråd?
Vill du det så är kanske inte Airline den rätte hingsten i det här fallet.

Fast Aerline ger stor avkommor, eller missuppfattade jag dig?

Cortus tänkte jag också på!

Har en avkomma efter honom i år, en ytterst social och trevlig kille blev resultatet, honom rekommenderar jag starkt! Har bara hört bra om hans avkommor! :banana:

Senast ändrad:

Fast Aerline ger stor avkommor, eller missuppfattade jag dig?

De avkommor som jag sett hittills efter Aerline har varit något mindre än andra efter andra hingstar men samma sto. Så jag kan inte utefter det rekommendera honom som storleks förbättrare till ett litet sto.

jaha, för mig är det tvärt om:D Hans höjdblup är iaf 1.2, så lite större bör de bli

Säger också Nobel. :) Är väl lite partisk då jag precis fått en fin hingstunge efter honom. Är högställd men bra gångarter (plus för galoppen) och otroligt nyfiken och social! Hoppar glatt stenar i hagen också. :) Han har 2,7 på mankhöjd i blup så han verkar ju lämna stort. Denna är mitt stos första föl och han är iaf större än vad hon var då hon föddes.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 095
Senast: Piaff
·
Avel Hade behövt lite mer information och tycke kring några hingstar jag tänkt till nästa säsongs avel. Temprament osv och ok gångarter...
Svar
10
· Visningar
1 368
Senast: athena
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 590
Senast: ildiko
·
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
623
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka