Hopphästarnas bildtråd

Jag tror nog att min lurviga trollunge har ärvt sin mors hoppteknik. Andra gången hon hoppar. :)

D0B194AD-F10C-4801-8B82-58D5BCF74D7A_zpscsagwjtk.jpg
Alltså vilken ponny den där kommer att bli :love::love:

Alltså vilken ponny den där kommer att bli :love::love:

Jag hoppas det med. :love: Beställde faktiskt hoppsadel istället för dressyrsadel i söndags efter att ha beslutat att hon hoppar bättre än hon rör sig. :up::angel:

Just nu ser hon förjäklig ut med päls som är lång, hon rullar sig i lera varje dag och ser gräslig ut. Man undrar om det är något annat än en lama under pälsen. Då får man trösta sig med höstbilder istället. ;)
24_by_erehsidne-d7yvsoh.jpg

4818-1419146241-299a99b4bc1cf1258e5b96525be07a23.jpg

Hittade en gammal bild på min dressyrhäst/avelssto. Helt ärligt så hoppar hon nog bättre än hon rör sig :angel:. Kul att jämföra med den tjocka och lurviga saken hemma i hagen för tillfället :love:

En snövit liten ponny är det som fallit på min lott, :love:. Min lilla stjärna. Vem kan tro att hon är ridskoleponny?
flingan-hopp.jpg

Man måste ju börja någonstans, med tanke på ridolycka i våras så tycker jag i varje fall att jag var modig :D:love:.
fling1.jpg

Min fina vita kamel :love:
B63U4493.jpg

Den gula fläcken hemsökte mig i 2,5 timmar kvällen innan. Ville inte bort trotts dunderkur med skimmelschampo + grön såpa :nailbiting::arghh:. Men fortfarande världens bästa :love:.

*varning för bildbomben*:o

Finaste prinsessponnyn är skadad, så ingen hoppträning i lördags, fick låna en av ridskolans andra ponnyer. :(
Hoppas hon och jag är igång igen om 2 veckor, är en sträckning i hagen som spökar. Men de kan ju hänga med länge också om man har otur.
B63U4385.jpg

Hon vart i varje fall bortskämd med morötter och ett äpple och massa tjat om " du har varit skadad för länge nu" även om hon vart skadad i fredags och det var i lördags. Kan ju säga att det känns i mammahjärtat :cry:.

Liknande trådar

Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
995
Senast: Niyama
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 893
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 482
Senast: Svartkatt
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
918
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama