Hopphästarnas bildtråd

Sv: Hopphästarnas bildtråd

Blir typ alldeles kär varje gång jag ser bilder på din fina kaka :love:

-KL-

Var ett tag sen vi visade oss här.. har mest haft semester och sommarbete men den senaste veckan har det varit hårdträning och här kommer några ögonblicksbilder från det som filmats under veckan.

matta_521a019e9606ee43ac54c094.png

graskombination_521a019c9606ee1982185046.png

planka_521a01a1ddf2b33e07a00d57.png

vattengraven_521a01a3ddf2b34a880c28e7.png

=)// Pink

Fina Kakan!

kl

Lite nytt på C. Vi har hoppat 2 ggr sen sist (satsar på 1 gång i veckan) och det blir ju inga höjder, just nu jobbar vi med bjudningen och att vi ska lära känna varandra och hitta rytm och lite tryck ... han tycker iaf att det är skitkul att hoppa :D så det är lovande!

dsc_0221.jpg

dsc_0239.jpg

dsc_0018.jpg

och bonusbild från idag, galoppandet tar sig :)

3a9d8d0a-f04a-45b4-852d-fba5cce0d077_zps5fa4b5dd.jpg

Snygga bilder! Antar att du köpt dem eftersom du inte får lägga upp dem annars? :)

*kl*

Senaste på oss, lite stretchning efter ett pass:

IMG_4013.JPG

Kört barbacka senaste veckan i väntan på att sadeln ska kollas upp:

IMG_3992.JPG

IMG_3970.JPG

IMG_3998.JPG

Nya täcket, kombinerat flug- och regntäcke:

IMG_3954.JPG

kl

Lite nytt från i dag, vi fastnade i ett hörn. Eller ja, herr häst tyckte det var så roligt med hinder att all energi blev till sidvärtsrörelser och det funkar ju inte så bra att rida på hinder på sniskan så vi fick improvisera lite.

hopp.jpg

galopp.jpg

Jag kanske skulle anat, med tanke på farten mot hindret, att det skulle bli lite överambitiöst...
hoppa.jpg

Han är en Warlander (PRE/Frieser korsning) :)

Härlig med felfri ritt, dina hästar ser alltid så glada ut! :D

tycker du har jättefin nacke på din bloding (eventuellt har jag sagt det förr?) sen ser trycket i galoppen (främst bak) fint ut också, men (hey?) det gör det ju på de flesta fullblod ;) Påminn mig, är det en gammal löphäst och isf, vilken du kan pma om du vill)

Fin hursom! hur högt hoppar ni/hur går det i hoppningen?

Tack snälla :)

Ja, han har en väldigt härlig galopp med tryck i :-)

Vi har precis börjat hoppa lite igen efter ett uppehåll så nu håller vi på ta oss tillbaka, i fredags låg banan mellan 90cm-1m =)

Liknande trådar

Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
995
Senast: Niyama
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 935
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 482
Senast: Svartkatt
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
918
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama