H
hasselby
Min sambos bror har en springer spaniel. Och f*n jag vill inte åka dit pga den.. Den ska upp i knät och dregla och ha sig.. Och den hoppar som en studs boll mot en om man ignorerar den eller om man inte gör det. Så fort man kommer innan för dörren blir man totalt ner hoppad, slemmad och ner hårad. Jag har försökt att hålla i honom, putta bort allt möjligt. Han e helt uppe i varv. Jag kan bara inte säga åt den hunden, i deras sällskap.. Jag vet att han är totalt oaktiverad. Osv.. Men ägaren har haft den ute på annons men ingen som svarade, klarade av honom.
Jag har försökt att berätta lite snällt för ägaren vad han inte ska göra för att få honom så stressad..
Jag vet att denna hund skulle kunna bli en bra hund.. För vid ett tillfälle hade jag honom hemma hos mig i en vecka och han vart som förbytt.
När ägaren skulle hämta honom ställde han sig bakom mina ben och morrade Så han ville inte åka hem..
Ville bara skriva av mig lite, gillar inte hundlivet med tre 10 minuters promenader om dagen Ibland blir det faktiskt mer
Och sen något smyg tips på hur jag kan få denna húnd att SLUTA hoppa ner mig varje gång vi komer och hälsar på!
Jag har försökt att berätta lite snällt för ägaren vad han inte ska göra för att få honom så stressad..
Jag vet att denna hund skulle kunna bli en bra hund.. För vid ett tillfälle hade jag honom hemma hos mig i en vecka och han vart som förbytt.
När ägaren skulle hämta honom ställde han sig bakom mina ben och morrade Så han ville inte åka hem..
Ville bara skriva av mig lite, gillar inte hundlivet med tre 10 minuters promenader om dagen Ibland blir det faktiskt mer
Och sen något smyg tips på hur jag kan få denna húnd att SLUTA hoppa ner mig varje gång vi komer och hälsar på!