Hoppbilder på Zack

Ickiz

Trådstartare
Min lillasyster skulle hoppa lite med våran hund idag och då passade jag på att ta lite kort med våran nya kamera.
Jag tycker att han har rätt grym hoppteknik, kanske något att lära hästen?:rofl:
Eller vad tycker ni? Ös på med kommentarer nu då:D

IMG_2400-1.jpg

IMG_2410.jpg

IMG_2440.jpg

IMG_2443.jpg

IMG_2398.jpg
 
Sv: Hoppbilder på Zack

Häftiga bilder! Och ja, det vore nog inte så illa om hästarna hade sån där hoppteknik. :D
 
Sv: Hoppbilder på Zack

Vad gulligt när han håller tassarna under hakan. Han är :love:
 
Sv: Hoppbilder på Zack

Tack allihopa! Hittade en till bild som jag tyckte var rätt söt:p

IMG_2407.jpg


Han sitter på "hindret":rofl:
 
Sv: Hoppbilder på Zack

En Canon EOS 30D, sitter och väntar på ett nytt zoom objektiv som skall komma på posten vilken dag som helst:love: Då blir det ÄNNU bättre bilder:D
 
Sv: Hoppbilder på Zack

IMG_2443.jpg

denna bild är ju FÖÖR härlig!!:love:

ja men du-posta hit din hund över en helg så får han lära pollen min hur man ska ta sig över hinder på bästa möjliga sätt:idea: ...skulle inte sitta helt fel dom dom dära frambenen:angel: :p
 
Sv: Hoppbilder på Zack

Hehe glöm inte vem det var som hjälpte dig när du vinner OS då ;):rofl:
 
Sv: Hoppbilder på Zack

Ja visst är han! (Stolt matte:D)

Han tar träningar numera, 1000 kr för 15 min.
Man kommer GARANTERAT till OS om man använder sig av han metod/teknik. :rofl:

Han håller även på att skriva en bok nu som kommer ut till hösten:banana:
 
Sv: Hoppbilder på Zack

hihi, häftigt att en retriver kan hoppa sådär!:) annars brukar det ju mest vara mindre hundar.... min labbe är också rätt duktig faktiskt men han tröttnar efter ett tag :D

skitgrymma bilder:bow:
 
Sv: Hoppbilder på Zack

Ja det brukar vara populärare att hoppa med mindre hundar.
Zack blir också trött efterett tag, speciellt nu när det vart 30 grader här.. Han hoppade 110 cm nu sist sedan orkade han inte mera.:)
 
Sv: Hoppbilder på Zack

o ja hemskt gärna! Jag och min minigiraff behöver...frambensteknik? haha:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
 

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 082
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 549
Senast: Sasse
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 113
Senast: Bulldoozer
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 204
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp