Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fick hans autograf på sihsNu när det inte gick hela vägen för philippaerts så tycker jag att han borde gratulera mig till guldet Sverige tog hem. Skakig start av förhållandet annars om han inte kan unna mig den gratulationen.
Tänkte detsammaSer inte helt ok ut att hästskötarna inte har hjälm, kommer från avelsvärden där alla som hanterar en häst måste ha hjälm enligt reglementet.
Ett gäng medelålders snubbar. Vad förväntar vi ossÖnskar att dom kunde behålla hjälmarna på vid ärevarvet
Det tänkte jag på häromdagen när dom leder hästarna som är så laddade. Så lätt att en olycka händer.Ser inte helt ok ut att hästskötarna inte har hjälm, kommer från avelsvärden där alla som hanterar en häst måste ha hjälm enligt reglementet.
Och handskar, och skor med stålhätta... Om man nu ska fortsätta vara ordentlig. Men äh, nu fokuserar vi på det roliga: GULDGULDGULDGULDGULD!!Ser inte helt ok ut att hästskötarna inte har hjälm, kommer från avelsvärden där alla som hanterar en häst måste ha hjälm enligt reglementet.
Jag ska iväg till min egen lilla plutthäst och viska till henne att det inte är höjden över havet som betyder något, man kan bli en stjärna ändå.Hur ska man nu kunna gå ner i varv och fortsätta sin dag som vanligt?!
Ännu mer spänning för handlingen till bukeromanen!Jag fick hans autograf på sihs
Håller med. Och alltså, de hade ju med hjälmarna, vad gör hjälmen för nytta i handen på ryttaren?! Låt den sitta på huvudet. Med spännet knäppt...Det tänkte jag på häromdagen när dom leder hästarna som är så laddade. Så lätt att en olycka händer.
Och hjälm på ärevarvet
Det tycker jag väl personligen är mer okej än att hjälmarna tas av på ryttarna under ärevarvet.Ser inte helt ok ut att hästskötarna inte har hjälm, kommer från avelsvärden där alla som hanterar en häst måste ha hjälm enligt reglementet.
Der orkar jag inte heller hetsa upp mig över.Det tycker jag väl personligen är mer okej än att hjälmarna tas av på ryttarna under ärevarvet.
Får se på sportnytt i kvällTråkigt att vi inte fick någon intervju med Henrik på SVT... Det blev ett så abrupt slut på det hela.
Jag vill ju se NUFår se på sportnytt i kväll
Jag får viska till min att hon kan krypa under, med sina 150 cm över havetJag ska iväg till min egen lilla plutthäst och viska till henne att det inte är höjden över havet som betyder något, man kan bli en stjärna ändå.
Hon är typ lika stor som King Edward.