Vad praktiskt att jag behövde ta paus nu kunde jag snabbspola över vissa delar av prisutdelning, kollade medaljutdelning, svenska nationalsången och nu ärevarv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller är han det...? (Skämt åsido, vilken rolig connection!)Sean är son till min tränare från min tid på Irland.
Nu ska jag lyssna Maria och Christian. Gissar att det kan bli ett skratt
Han är faktiskt rätt lik sin far. Men det är lite kul. Träffade pappa Taylor på EM i Göteborg, han är inblandad i irländska laget.Eller är han det...? (Skämt åsido, vilken rolig connection!)
Sr.se/sport eller Sveriges radios appKan du dela med dig om du hittar var man kan lyssna på ritterna? Jag har inte hittat var man kan lyssna i efterhand
Sr.se/sport eller Sveriges radios app
Hittar bara vinnarreferatet just nuJag hittar inga referat, därav frågan..
Hur ska man nu kunna gå ner i varv och fortsätta sin dag som vanligt?!
Hittar bara vinnarreferatet just nu
Nä, hetsar upp mig gör inte jag heller, tycker väl bara det vore vettigt att införa hjälmkrav även där (i och med att de infört hjälmkrav i dressyren borde ju inte steget vara så långt).Der orkar jag inte heller hetsa upp mig över.
Tråkigt att vi inte fick någon intervju med Henrik på SVT... Det blev ett så abrupt slut på det hela.
Jag mailade SVT och klagade efter Falsterbo, och fick ett mycket bättre svar än du fick. Så beror nog på vem som svarar tyvärr. Positivt att Maria kommenterade 75% av hoppningen på VM i allla fall, hoppas det håller i sig!Mailade följande till SVT igår
Jag uppskattar verkligen era reklamfria sportsändningar.
Era kommentatorer är proffsiga pålästa och sakliga men det finns ett undantag.
Anna-Maria Fredholm som kommenterar ridsport är allt annat än proffsig och gör faktiskt ett ganska dåligt jobb. Det är mängder med sakfel både när det gäller ekipage regler resultat och utförande.
Svaret
Va tråkigt att höra! Alla våra programledare gör sitt allra bästa och jag (som läser flera hundra tittarmail i veckan) har väldigt sällan sett just den här synpunkten om Anna-Maria, som är en uppskattad kommentator.
Ganska säker på att Henrik red Glamour girl på prisutdelningen i fredags. Den var alldeles för liten för att vara Ermindo Gissar att han gjorde som Peder på Em och tog med en höst bara för prisutdelningenSer ut som Crusader Ice. Henke på Roffes springare
Tror med det blir sista mästerskapet, men tror inte den pensioneras iår Tänker den kan gå lite GCT och/eller världscup, blir ju mycket färre rundor på kort tid jämfört med ett mästerskap.. Hoppas på det i alla fallFunderat lite och nu tror jag All In gjort sitt sista mästerskap. Skulle inte förvåna mig om han tackas av i tex Friends.
Hon styrde med fötterna! Grymt skickligtOT men hur styr trumslagaren sin häst? Han går ju dessutom i täten!
Cool häst dock
Det var Ermindo. Glamour Girl är inte ens med. Du får tänka på att HvE är betydligt längre än RGB är nog därför han såg så liten ur.Jag mailade SVT och klagade efter Falsterbo, och fick ett mycket bättre svar än du fick. Så beror nog på vem som svarar tyvärr. Positivt att Maria kommenterade 75% av hoppningen på VM i allla fall, hoppas det håller i sig!
Ganska säker på att Henrik red Glamour girl på prisutdelningen i fredags. Den var alldeles för liten för att vara Ermindo Gissar att han gjorde som Peder på Em och tog med en höst bara för prisutdelningen
Tror med det blir sista mästerskapet, men tror inte den pensioneras iår Tänker den kan gå lite GCT och/eller världscup, blir ju mycket färre rundor på kort tid jämfört med ett mästerskap.. Hoppas på det i alla fall
Hon styrde med fötterna! Grymt skickligt