Herregud helt otroligt är det även några timmar efteråt Vilket otroligt VM Henke och King Edward har gjort! Orden räcker inte till.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den såg betydligt mindre ut än King Edvard alltså, och då är ju Ermindo bra mycket större. Men du kan säkert ha rätt. Bara nyfiken på hur du vet att Glamour girl inte var med? Vet att hon inte gått några klasser, men det gjorde ju inte Christian K på EM i Göteborg hellerDet var Ermindo. Glamour Girl är inte ens med. Du får tänka på att HvE är betydligt längre än RGB är nog därför han såg så liten ur.
Så gjorde Jens på min häst för många år sedan när jag för tredje gången tuggade grus på samma träning. Å hästen tyckte att lösgalopp i ridhuset va liiite för kul. Han muttrade nått om att de va tur den hoppade bra så den va förlåten, trots stammen.En ovanlig syn vi också fick se, var när Andre Thieme åkte av. Vi såg inte avramligen i sig så detaljerat, då vi satt på andra sidan arenan, men infångandet av hästen gjordes på ett smått unikt vis.
Ehning var snabbt inne på banan och försökte hjälpa till, men hästen sprang glatt varv efter varv. Tillslut tog Ehning en bom frpn ett hinder och ställde sig ivägen för hästen, så den vände och kunde fångas in vid insläppet
Var han inte med som reserv?Den såg betydligt mindre ut än King Edvard alltså, och då är ju Ermindo bra mycket större. Men du kan säkert ha rätt. Bara nyfiken på hur du vet att Glamour girl inte var med? Vet att hon inte gått några klasser, men det gjorde ju inte Christian K på EM i Göteborg heller
Menade att Glamour girl inte gick klasser. Ermindo var med och gick kringklasserna med RGBVar han inte med som reserv?
Åh så han var med och red andra klasser sen när han inte behövde hoppa in som reserv. Kul att han kunde göra det när han ändå hade hästen med liksom.Menade att Glamour girl inte gick klasser. Ermindo var med och gick kringklasserna med RGB
Men jag ger mig efter @Kadi s källa Den såg sjukt liten ut dock
Japp Det gick 3* klasser fre-söndag vi såg den 3*GPn i morse och där var de med och red en superfin omhoppning! Snabbast men tyvärr ett nedslag.Åh så han var med och red andra klasser sen när han inte behövde hoppa in som reserv. Kul att han kunde göra det när han ändå hade hästen med liksom.
Någon som såg mottagandet på Arlanda på tv?
Det var så roligt att se hur Henrik strålade. Det gjorde Jens också men har brukar inte se lika sammanbiten ut som Henrik när något gått honom emot. Och som hästnörd är det underbart att lyssna på andra nördar, deras analyser och bedömningar.
Ingen har trillat av än, men det hade inte varit fel om Fuchs åkte av