Hopp-VM i Herning

Hahaha tror ni inte JAG agerade drumlig sambo åt mig själv och råkade stänga ner fönstret när jag skulle stänga ner datorn för att koncentrera mig på TVn (...som jag delade från datorn). Lyssnade på ljudet och kunde inte hitta rätt fönster igen, men nu har jag kollat ikapp 😂

Hahaha tror ni inte JAG agerade drumlig sambo åt mig själv och råkade stänga ner fönstret när jag skulle stänga ner datorn för att koncentrera mig på TVn (...som jag delade från datorn). Lyssnade på ljudet och kunde inte hitta rätt fönster igen, men nu har jag kollat ikapp 😂

Jag röstar för att dumpa din inre sambo såvida inte tillbörlig ånger visas av denna.

Och precis det resultat jag önskade mig! Quel Homme de Hus på medaljplats och seger för King Edward!

Skrev till sambon och frågade om han ville se finalen och han svarade om du vill se om så kan vi kolla så jag skrev vi kan se de sista 12 och så ringde han så jag fick panikstänga av ljudet så han inte skulle höra vem som vann.

Han brukar leva sig in väldigt väl när dom rider så det är alltid kul att se på

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Peder Fredricson, Malin Baryard Johnsson, Jens Fredricson och Henrik von Eckermann. Det är kvartetten som rider om medaljerna i...
Svar
0
· Visningar
604
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Peder Fredricson, Malin Baryard Johnsson, Jens Fredricson och Henrik von Eckermann. Det är kvartetten som rider om medaljerna i...
Svar
0
· Visningar
359
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Malin Baryard Johnssons hemska färd på Indiana äventyrade Sveriges möjligheter. Då klev grabbarna fram. Toppinsatser av Henrik von...
Svar
0
· Visningar
316
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Henrik von Eckermann och hans King Edward dansar fram i Herning. – Det var perfekt, tio av tio från min sida och självklart från hästens...
Svar
0
· Visningar
258
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama