Kom hem precis till att Jens och Henrik skulle rida, inte besviken!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äh, hästmaffian brukar ju vara bra på att rösta när det gäller bragdguldet.
Det röstar man väl iofs inte om Det är Jerringpriset.Äh, hästmaffian brukar ju vara bra på att rösta när det gäller bragdguldet.
Det är Jerringpriset. Bragdguldet är det en liten grupp som röstar fram.
Det är Jerringpriset. Bragdguldet är det en liten grupp som röstar fram.
Det röstar man väl iofs inte om Det är Jerringpriset.
Hahaha tror ni inte JAG agerade drumlig sambo åt mig själv och råkade stänga ner fönstret när jag skulle stänga ner datorn för att koncentrera mig på TVn (...som jag delade från datorn). Lyssnade på ljudet och kunde inte hitta rätt fönster igen, men nu har jag kollat ikapp
Och precis det resultat jag önskade mig! Quel Homme de Hus på medaljplats och seger för King Edward!Hahaha tror ni inte JAG agerade drumlig sambo åt mig själv och råkade stänga ner fönstret när jag skulle stänga ner datorn för att koncentrera mig på TVn (...som jag delade från datorn). Lyssnade på ljudet och kunde inte hitta rätt fönster igen, men nu har jag kollat ikapp
FörlåtHan kan väl få tredjeplatsen om något
Ja jag satt och funderade över hur jag skulle hantera det här sveketJag röstar för att dumpa din inre sambo såvida inte tillbörlig ånger visas av denna.
Bröd och vatten till middagJa jag satt och funderade över hur jag skulle hantera det här sveket
Asså vilka fina hästar våra svenska ryttare har just nu. Är ju inte bara King Edward utan även All In, Indiana, Cosmo och så Catch me not m.fl. hemma i stallarna. Är ju rätt sjukt att vi har så mycket fina hästar.
Tänkte åt andra hållet att jag nog blir tvungen att köpa en glass till mig själv som ursäktBröd och vatten till middag