Samma här!Råkade skrika ja!! när han rev..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här!Råkade skrika ja!! när han rev..
Det trista är ju att det är så otroligt utbrett i eliten att det knappt går att prata om undantag. Christian Ahlmann, Mark Todd, Ludger Beerbaum, Isabell Werth är bara några av mina idoler som samtliga varit inblandade i någon form av skandal. Edit: Eh, mina f.d. idoler alltså.
Alltså de är så snälla kommentatorerna som blir ledsna när de river. Det kanske är tur att jag inte är kommentator.
Bara som en liten anekdot på temat plockade jag fram det sista numret av St. Georg jag köpt innan jag slutade rida för 20 år sedan, och sen köpte jag ett nytt, aktuellt nummer. Det gamla handlade bl.a. om barrering/"touchering"... och det nya likaså i och med Ludger Beerbaum. Diskussionen hade närmst stått still i två decennier.Ja, min lista på idoler blir kortare och kortare. Är de inte vidriga mot hästar är de vidriga mot hästskötare/flickvänner.
Skulle nåt framkomma om Marcus Ehning skulle jag nog sluta kolla helt på hoppning.
Jodå men inget som kommit fram officiellt i media.Ingen av svenskarna, hoppas jag?
Jag tycker att det blir ganska bryska tag lite väl ofta, men det stör mig alltid extra mycket när Lotta kallar det för att ryttarna "fightas" eller "jobbar för det". Jojo, förvisso men liksom...Tråkiga händer av Philippaerts. Tycker det borde ges straffpoäng för sånt.