Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
NejÄr det bara jag som blir glad när de river.
Känns som de flesta blir glada när Ward river...Är det bara jag som blir glad när de river.
Nej. Kommer aldrig förlåta honom för Goldika. Den var så fin med Toni Haßman och sen gick den bara skit med Ward och såg så olycklig ut.Är det bara jag som blir glad när de river.
Varför?Känns som de flesta blir glada när Ward river...
Demirsoys häst Koblenz vd Middelstede, om jag har googlat rätt.Vilken var hästen med de stora öronen?
Tack snällaDemirsoys häst Koblenz vd Middelstede, om jag har googlat rätt.
Inte bara det. Han har varit rätt rejält blåsväder flera gånger genom åren.Nej. Kommer aldrig förlåta honom för Goldika. Den var så fin med Toni Haßman och sen gick den bara skit med Ward och såg så olycklig ut.
Pappan hans var också inblandad i stora skandaler där de bla slog av benen på hästar. Även om inte Mclain har blivit dömd för det så är det ingen trevlig familj. Har för mig att det har varit lite surr om hans egen behandling av hästar också om jag inte minns fel.Varför?
Han har sysslat med mycket oschyst genom åren, hinner inte sammanfatta nu.Varför?
Ah alltid tråkigt med ryttare som inte är schyssta mot sina hästarHan har sysslat med mycket oschyst genom åren, hinner inte sammanfatta nu.