Hopp-VM i Herning

Ah alltid tråkigt med ryttare som inte är schyssta mot sina hästar :(
Det trista är ju att det är så otroligt utbrett i eliten att det knappt går att prata om undantag. Christian Ahlmann, Mark Todd, Ludger Beerbaum, Isabell Werth är bara några av mina idoler som samtliga varit inblandade i någon form av skandal. Edit: Eh, mina f.d. idoler alltså.

Senast ändrad:
DN har skrivit lite om kvällens hoppning, men det var ju ingen toppenbild på Jens som låg först för bildspelet:

Bifogade filer

• Skärmavbild 2022-08-12 kl. 22.16.47.webp
    Skärmavbild 2022-08-12 kl. 22.16.47.webp
    20,1 KB · Visningar: 107
Det trista är ju att det är så otroligt utbrett i eliten att det knappt går att prata om undantag. Christian Ahlmann, Mark Todd, Ludger Beerbaum, Isabell Werth är bara några av mina idoler som samtliga varit inblandade i någon form av skandal.
Jag vet - så otroligt tråkigt. Vidrigt att se vissa ryttare piska upp sina hästar på banan/framridningen. Tänker Martin Fuchs, nån av bröderna Phillipaerts, Penelope Leprevost osv.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Peder Fredricson, Malin Baryard Johnsson, Jens Fredricson och Henrik von Eckermann. Det är kvartetten som rider om medaljerna i...
Svar
0
· Visningar
604
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Peder Fredricson, Malin Baryard Johnsson, Jens Fredricson och Henrik von Eckermann. Det är kvartetten som rider om medaljerna i...
Svar
0
· Visningar
359
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Malin Baryard Johnssons hemska färd på Indiana äventyrade Sveriges möjligheter. Då klev grabbarna fram. Toppinsatser av Henrik von...
Svar
0
· Visningar
316
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Henrik von Eckermann och hans King Edward dansar fram i Herning. – Det var perfekt, tio av tio från min sida och självklart från hästens...
Svar
0
· Visningar
258
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama