Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det blir värre om det vore på söndag. ×börjar jobba efter fyra veckor semester på måndag morgon 6.20 siktar på SM i hoppning på söndag. Jobbig helg detta.Vilken härlig kväll! Jag har en öl och ostbågar till finalen, dricker sällan öl och ingen annan i familjen gillar ostbågar det finns sällan här hemma så för mig är det en lyxig kväll som väntar
Är på gymmet just nu för att fördriva tiden tills det drar igång, pallade inte att lunka runt hemma 2,5 timme efter att vi kom hem efter en shoppingtur
Haha tur att det är på eftermiddagen på söndag dåDet blir värre om det vore på söndag. ×börjar jobba efter fyra veckor semester på måndag morgon 6.20 siktar på SM i hoppning på söndag. Jobbig helg detta.
Det gjordes redan till igår. Lotta sa att det var bestämt så. Henrik går alltid ut först men de ville sätta Jens först för att ge de andra mer tid att kolla hur övriga red eller något sånt.Någon som spekulerat/funderat varför vi bytt ordning i laget idag? Henrik först istället för Jens.
Vet hur det är var fjärde vecka ringer klockan 5.00 resten 5.20.......Jag funderar på om jag inte behöver nåt snacks för att hålla mig vaken
Ja men jag hade verkligen velat se anridningssträckan på sista kombinationen ur en annan vinkel, som du var inne på innan.Jag gillar den här banan! Svårt men jag upplever ändå att den är fair. Bra att de har mätt banan lite snävare
Henrik går gärna först, gjorde ju det i går också. Man vill gärna ha en säker ryttare först.Någon som spekulerat/funderat varför vi bytt ordning i laget idag? Henrik först istället för Jens.
Precis, i tidshoppningen satte man Henrik senare så han skulle hinna se mer och därmed bli mer konkurrenskraftig.Det gjordes redan till igår. Lotta sa att det var bestämt så. Henrik går alltid ut först men de ville sätta Jens först för att ge de andra mer tid att kolla hur övriga red eller något sånt.
När det är tidshoppning låter man Henrik gå ut senare eftersom han har så stor möjlighet individuellt, då behöver man ha sett fler för att ha bättre chans.Någon som spekulerat/funderat varför vi bytt ordning i laget idag? Henrik först istället för Jens.
De har inte sagt något om hur långa pauser det är? Står bara break i dagens startlista.