Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var inte det han vars häst sa upp sig?Vilken brasilianare var det som utgick igår?
Jo precis han. Vill hålla koll på honom idag.Var inte det han vars häst sa upp sig?
(Jag ska tänka på namnet ... men jag tror det var han)
Håller verkligen med! Jämför med den där brasilianaren igår som bara är något år äldre.Synd för Ella men tycker verkligen att hon supportar hästen på ett väldigt fint sätt och gav den ett bra avslut. Fint att se
Jag tror att man ändrat reglerna så man får mer tidsfel? Obs, killgissningVad är det för tidsregel de snackade om?
Alves. Jag hoppas hästen slänger av honom idag..Jo precis han. Vill hålla koll på honom idag.
Tack!Alves. Jag hoppas hästen slänger av honom idag..
Jo precis han. Vill hålla koll på honom idag.
Alves. Han finns inte med i startlistan för idag vilket känns rätt skönt med tanke på hur det såg ut igår.Jo precis han. Vill hålla koll på honom idag.
Vad är det för tidsregel de snackade om?
Jag tycker ofta att de filmar märkligt. Inte bara gällande ridsport iofs.
I det här fallet är det ofta för inzoomat så man ser inte anridningen ordentligt. Eller är det bara jag som stör mig?
Visa bifogad fil 97645
Ah okej! Vad skönt ändå.Alves. Han finns inte med i startlistan för idag vilket känns rätt skönt med tanke på hur det såg ut igår.
Jag stör mig ständigt över det. Speciellt i dressyren, när de byter kamera mitt i byten tex.
Tror du såg Israels flagga ur ögonvrån?Jag har varit och kollat till sårskada så satte mig framför TV:n precis när finländaren red. Så taggad!